Inlägg från: Pimpinellan |Visa alla inlägg
  • Pimpinellan

Kramiiis vänner

Ännu mer grattis då nu när jag förstår vilken bedrift du gjort! Glad 
    Och apropå katter... Vi har ju två byakatter-övergivna som grannen tagit hand om,går ute hela året- och den ena tama är helt knäpp. Älskar när man pratar med honom,men inte gosa utan han kråmar runt i gruset/snön/gräsmattan och spinner på egen hand istället!  Dock häromdagen så fick jag kela med honom en bra stund och som han spann! Mycket bra musjägare också! Tack kissen!

• Pimpinellan

Jag är så ilsk så jag går i bitar! "Slappna av,tänk rätt,stress gör så man blir infertil".

*morrar i kubik*

Ja,ni vet vilken tråd jag menar...

Jamen söv ner mig då för sjutton gubbar och låt gubben ha sex med en komapatient! Mer avslappnad och mer oförmögen att inte kunna tänka lär jag aldrig bli!

Förlåt kramiiis vännen att jag flikar in detta. Nånstans måste jag få avreagera mig.

Såja,ett djupt andetag. Inse att de är okunniga,gå vidare.

• Pimpinellan
    Höst flickan skrev 2011-02-28 15:18:52 följande:
    ja, dessa komentarer...min systers mens har lyst i sin frånvaro i ca 6 månader nu....hon är inte gravid..o bm har sagt till henne att sluta tänka på den för då kommer den ska du se!...blir så förbannad!!grrr....

kram alla...Hjärta
    Kanske funkar tvärtom då också-om man tänker jättemycket på att mensen ska komma kommer den inte utan man är gravid...?
    Och vadå positivt tänkande skulle hjälpa? Alla är ju positiva i början,ingen tänker väl då att "detta kommer inte gå,knappt nån ide´försöka?".Jag vill påstå att har man försökt över 4 år med sex varje j-a månad för att ev. bli gravid och få barn är man ändå på nåt sätt positiv för annars hade vi aldrig haft sex i det syftet ö.h.t,men inte sjutton har den inställningen hjälpt. Nåja,skit i dom och deras dumma kommentarer!

Jag gosade kattunge i lördags jag! Glad Lille Findus,en "olyckshändelse" med 12 el.14-årig mamma. Känner att jag längtar efter fåren,alltid nåt att gosa med när inga andra djur går. Skrattande
  • Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-03-01 11:40:05 följande:
    Tröttmössan hihi!
    Puss

Shit har varit på arbetsförmedlingen och säger bara Jesus! Vad är det för hönshus! Visste inte om jag skulle skratta gråta eller gå därifrån.
    "din utbildning finns inte"
    Öhh Nähä.
    "du måste skriva vad du har för kompetens och välja bland dessa"
    Ta civilingenjör då. *Mutter*
    "har du ngt jobb än då?"
    Öhh nä då skulle jag inte varit här!

Gaaaaaah
    Hönshus eller rena dårhuset! Jag hatade arbetsförnedringen som jag brukade kalla dom. Tur i oturen jag slipper dom,men så har jag ju tampats med F.k istället i flera år-dock inte nu.
    Märkligt att man kan gå en utbildning som inte finns!
  • Pimpinellan

Här är det dunderförkylt och allmänt eländigt,men,men... Om bara våren kommer blir det liiiiite bättre! Och mina kära fårskallar. Skrattande

• Pimpinellan

Liiiite bättre,men ack så seg förkylning! Fåren "ska" komma runt 1.a maj,men förra året blev det först nästan sista maj p.g.a den sena våren. Och du-knäppa morsor har vi lite till mans,jag är evigt tacksam att min bor 125 mil bort!

Kram!

• Pimpinellan

Sol och värme låter avlägset nu när vintern kom tillbaks med stormsteg... Usch för snö! Och förkylningar som aldrig ger sig. Ge mig VÅR! Skrikandes

*snörvlar snart ner i soffan igen*

• Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-03-18 16:40:18 följande:
    Är beviljad akassa från 1 mars förresten så ett problem ur världen
    Alltid något! Glad Det kanske bara rasslar på sen med allt som ska lösas,vem vet?

Här tinar det för fullt så kanske det blir vår till veckan ändå?
Svar på tråden Kramiiis vänner