Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-06-30 12:49:21 följande:
    Blöder som ett vattenfall... Bindan hinner inte "ta upp" det så ligger lixom som en sjö... Bästa lösningen är att sitta på toa konstant (bokstavligt talat). Men kul liv... Sen känns det när klumparna kommer och de är flera centimeter långs

Sorry för otrevliga detaljer men dessa blödningar gör nog att jag inte går igenom fler behandlingar jag fungerar knte normalt när det är såhär kan inte jobba, kan inte sova för då blöder jag igenom....

Känner fasen för att operera bort min ändå odugliga livmoder... Typ...

Inte blir det bättre av att man smälter bort både inne och ute.

Yey vad positiv jag är...
    Usch vännen att behöva blöda så mycket Låter inget vidare alls.....
    Har du pratat med sambon? 
    Tänker på digHjärta Kram kram
    ♥♥♥
  • Vädur 78

Jag vet inte heller vad jag ska skriva.... Men tänker på er och hoppas det finns någon rättvisa tillslut!

Kram kram kram 

♥♥♥
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-07-04 10:45:07 följande:
    Kram på er! Dyster dag idag barnlösheten känns värre än på länge, jag sitter bara å stirrar framför mig och funderar på om det är såhär livet kommer bli känner mig extremt sorgsen. Har aldrig under dessa år trott att tio försök i te skulle räcka, jag trodde ivf skulle funka och definitivt 1-2 ÄD... Men icke och nu ser jaf faktiskt inte att det nånsin skulle funka? Vad gör jag för fel? Eller vad är det för fel på mig som gör det så omöjligt. Jag vet intevar jag ska leta upp ork attfortsätta. Det är tärande för allt, förhållande, kropp, eget psyke, ekonomin, vänner försvinner... Vad har jag kvar? Vad har egentligengjort detvärt att kämpa? Har iaf haft en bra helt bråkfri helg med sambon han sa tom i lördags att han tyckte dagen varit perfekt och mysig Idag känner jag mig ensam då han precis åkt på jobbresa och kommer hem torsdag. Nä dags å gå ur morgonrocken kanske...
    Förstår att det måste vara jättetufft och kännas hopplöst FAN för denna orättvisa.
    Önskar så att jag kunde göra något för dig!
    Vad säger läkarna om era chanser?
    KRAM KRAM KRAM KRAM 
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    janssonskatt skrev 2011-07-04 15:46:39 följande:

Håller med, det finns inget du gjort fel du har bara haft oturen att få en kropp som är trilskig och dum att samarbeta med.Tänker massor på dig vännen! Kram!

Håller oxå med om det, tror mycket handlar om slumpen även om man vill ha svar och veta vad det beror på....
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-07-04 21:59:12 följande:
    Miism: jsg kom ur morgonrocken... Men hamnade i köpcentrum och shoppade kläder, intebra då jag varken behlver eller har råd :-/ men jag bara ville ha och skyller på nya jobbet - måste ha nya kläder hehe Ska kolla in glidaskolan Lilla jj: tack söt! Vore mysigt att koma ner hmmm Katten: undrar om man kan byta ut hela sin kropp Det vore nåt Vädur: läkarna sägeringet om chanser längre, frågar jag säger de bara "du får känba efter själv om du orkar mer" men hallå jag vill veta om det är meningsfullt vare sig jag orkar eller inte. Får se vad de säger när det blir återbesök på ks i höst. Pimpis: jag äl-testar inte längre, då min mens kommer tätare å tätare så funderar jag mer på om jag ens har äl. Kanske ska ältesta nu och se. Tack för pepp! Jag hoppas du har rätt ifall det är så att jag fortsätter med äd. Stooooor kram och tummar och lite kramis-nervositet förresten varför tar de i nyheterma endast upp par som har lyclats tillslut! 5 ivf är lixom nada i min värld. Ta upp par som gjort 10 behandlingar och inte lyckats istället, och se hur de lever vidare. Fast vi ställer väl kanske inte upp? Kram på alla!
    Kul med lite nya kläder man måste få shoppa loss lite även om man egentligen inte har råd
    Det finns nog mycket som läkarna inte har några svar på men man vill ju veta. Men de måste ju tro på er annars skulle ni ju inte få göra mer försök. Jag håller tummarna och tror på er!!!
    Kram kram 
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Tröttimössan skrev 2011-07-21 08:28:34 följande:
    Det är bra! Vi planerar bröllop Tungan ute Vi siktar på oktober för jag kan inte hålla mig och vill inte att det ska vara vinter Men jag är jätte stressad och man vill bjuda många fast vi har inte så många tusen att röra oss med  nu när vi håller på och ska renovera kök och badrum Obestämd Hua hoppas man kan få ihop allt på en och samma dag! Det går inte att ringa och boka vigselförättare förrän nästa vecka *svimmar* Skrattande
    å vad rolig att du ska gifta dig
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Tröttimössan skrev 2011-07-23 15:21:34 följande:
    Tack jag hoppas vi kan få ihop allt till oktober Lika bra att göra det nu för min fästeman ska börja plugga till våren Tungan ute

Hjärta
    Det hinner ni säkert Spännande att planera massa nu då
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-07-23 18:47:01 följande:
    Mössan: åhhh roligt!!! Yey!!!! Me like får jag komma hihi
    Stor puss!!

Tack alla söta för kramar!!!
    Kram tillbax på er, hoppas ni har en bra sommar?
    hej söta kramiiis Hur har du det? Är det varmt och skönt i Sthlm?
    ♥♥♥
  • Vädur 78

Kramiiis: Kramar om dig! Önskar som sagt jag kunde göra något för dig!

♥♥♥
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-09-17 23:02:15 följande:
    Har ingen tid över till ngt löngre....

Kram på er som finns!
    Kram kram på dig
    ♥♥♥
Svar på tråden Kramiiis vänner