Kramiiis vänner

miism: alla får vara här
vare sig man behövt ivf eller inte, har barn eller är gravid. Bara man skippar det snacket
Ja alltså det gick inga charter till kenya just nu och inte har jag hittat några billiga flygbiljetter. Men kanske är det billigare om jag flyger från egypten?
jobbigt med förkylningen, hoppas den går över snart! Och vad jobbigt med störmavbrott, morrar. Varför sker det alltid när man som minst vill ha det?
kramisar!
thessis: ett halvår? vad pysslar de med när de granskar??
här tar det väl 3 veckor eller ngt sånt att gå den granskad. Iofs kanske det är lite skillnad då vi har publicerade artiklar som huvuddel och endast en 30-50 sidor introdel.
Hehe, får man följa med in till cookpit längre? kommer ihåg att man fick det som liten. men inte efter world trade center attacken vad jag vet?
Haha, jag dricker aldrig alkohol på flyg, det om ngt får mig att må dåligt när jag flyger. Och det räcker med att kolla på de som sitter på arlanda med sina vodka drinkar kl 6 på morgonen, urk!
Jag tycker det är lite roligt när det är turbulens ok jag är knäpp jag vet, men då får man ju lite fjärilar i magen ju
hej sötmulan
hoppas ni hade en trevlig fika???? kan iofs inte tänka mig annat!
thessis: mediciner låter bra, man ska inte behöva må dåligt när man flyger!
har hällt i mig ca tre muggar starkvinsglögg det råkade finnas kvar, så jag tog lite till
tur att glöggmuggarna är små
råkade boka ett möte med chefen imorgon bitti var ju kanske inte så smart gjort, jag är ju morgontrött och har knappt fått ngt gjort idag, beror iofs på att jag fastnat, så kanskse är bra med ett möte då...
men glömde lixom bort att man kanske ska vara lite förberedd oxå, typ ha en aning om vad man vill fråga om