Kramiiis vänner
Önskar er alla en riktigt GOD JUL!
Önskar er alla en riktigt GOD JUL!
Kramiis vad är de nu då? Iom du vill ta in på hotell
Han verkar verkligen ha problem. Åk på semestern om så utan honom. Åker han inte med visar han bara hur barnslig han är... Sen då du har kommit hem så försök fundera ut om du ens vill stanna hos en sån idiot. Ursäkta. Vill du stanna hos honom så kräv hjälp ute från som han får vara med på förändring. Så som han beteer sig är de något fel på honom. Lära sig ilskehantering. Tvingas att öppna upp sitt inre till någon annan. Som kan ta allt han känner och tycker. Vissa saker låter för mig bara ren överklass stil! Om allt är så fel på de du gör anställ någon som kommer hem och städar hos er varje vecka, hantverkare mm allt för att avlasta. För ni har råd. Är han inte nöjd byt bolag. Men låta såna här saker gå ut över ett förhållande är sjukt. Kan han inte köpa kläder till sig själv? Du är ingen mamma till honom. Sen åker han med trots han åter igen psykar dig så lär de finnas där.. Finns de i turkiet lär finnas där. Jag blir bara arg. Finns en gräns och den har han för mig passerat för länge sen. Misshandel Behöver inte bara bestå av slag... Sen kramiis vännen, gräset är faktiskt grönare på andra sidan ibland.. Fast de kan vara skrämmande att lämna de man är så van vid. En dag blir de en vardag då ens tilltals namn i hemmet blir, Idiot, dum i huvudet, värdelös. Mm. I bland kan de vara mycket svårt att se hur långt ner man har hamnat, när man själv börjar hitta på ursäkter, egna förklaringar varför den man älskar beteer sig så elakt , försöka berätta för andra att personen egentligen inte menar något illa , då behöver man hjälp där ifrån. Jag har blivit fysiskt och psykiskt misshandlad jag var bäst på Ursäkter.. Förlåt om ja skrev om något du inte vill läsa. Men jag önskar att du hade en lika underbar omtänksam snäll man som jag. En man som kan visa vad äkta kärlek och respekt är. Jag önskar allt kommer bli bra och att du får en skön semester
Lycka hoppas ni får en bra stund där. Njut
Hoppas du har de riktigt gott i värmen.
Kramiis!
Hoppas ni haft de bra utomlands.. läste om era magar usch då
Synd att mannen inte var med då de sa något nytt.
Att han som är beredd att sticka borde nu vara väldigt villig att iaf utreda om de kan ligga något bakom.
Även en ren hälsokontroll på honom.. Du nämnde innan du for om hans viktuppgång och all Jobbe stress
att iaf få kollat blodtrycket.
Vilka möjligheter de tycks finnas där ni bor med olika läkare och alla harv älkommit med olika förslag på saker man kan göra och undersöka?!
Tänkt något mer på livmoder massage?!
varma kramar
Små räkorna. . Vad är de för kisse bland ras , ras katt? Hittat på något namn? De är så ljuvliga de små liven
Tänker på dig Kramiis
Skickar över en stooooor kram
Kramar till dig Kramiis
Tänker på dig Kramiis!
Jag tänker på dig Kramiis! Så ledsen för din, Er skull! Stor kram
En stor kram till KRAMIIS