Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Kramiiis vänner

kramiiis skrev 2010-12-14 10:53:09 följande:
    imorgon ska jag till en helt ny gyn.... *ångest* orkar inte ta upp allting igen och försöka få henne att ta prover och skriva ut kortison och fragmin inför nästa ÄD, men det är lixom min sista chans här i sverige känns det som.... Skrikandes
    Hoppas det går bra! Lycka till
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    mulan skrev 2010-12-14 11:44:12 följande:
    Nu ligger tråden i hetaste debatterna igen Hallå vännen!!! Tack för en mysig fika igår
    Kul
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-12-14 11:35:06 följande:

Hej!!!

Rolig tråd!

Kram till Lramiis

Hi hi Lramiis
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2010-12-14 12:34:19 följande:
    mammiz: hihi buskisse kan vara både väldigt roligt, men ibland lite jobbigt oxå.
    Morries hoppar gärna upp i träden när han får vara ute, men hur man ska ta sig ner igen har han inte ritkigt fattat tror jag.

ja jag ska försöka samla kraft till imorgon, jag har mest gått och blundat för det där besöket.... uj vill verkligen inte in i träsket igen. men men man måste väl.

vädur och mulis: tack sötnosar!
    Vi finns här och stöttar dig!! Hjärta
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2010-12-14 14:04:21 följande:

min katt knasig??? näe inte alls
    så söt
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    mulan skrev 2010-12-14 14:50:07 följande:
    Borde jag bli orolig??? Tror inte det va?

Den 2:e, alltså 12 dagar sedan träffade jag en liten tjej som i söndags insjuknade i svininfluensan. Hennes mamma ringde innan och talade om det för att jag är i riskzonen.

Jag är förkyld sen i söndags, men ingen hosta eller feber utan bara snuvig och ont i halsen.

Inkubationstiden är 1-7 dagar och i snitt 3 dagar-

Jag är inte vaccinerad varken förra året eller i år.

Vad tror ni????
    Oj det var längesen man hörde om svininfluensan nuFörvånad Tror inte det är någon fara
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Turbomamma skrev 2010-12-14 18:49:20 följande:

Kramiiis: Ingen borde behöva leva i detta klimatet och absolut inte här i Sverige! Okej om man nu bor på Nordpoolen men inte Stockholm!!!

Själv bara förnekar jag kylan. Som exempel har jag inte köpt några vinterskor eftersom vintern i år skulle bli mild... Gissa vem som fryser i jympadojjer?

Pluggande mamma: Nu skulle vi väl undivka "g"snack i just den här tråden men var det inte svinis man skulle vaccinera mot just när man var gravid. Det var iaf det som gällde förra året. Sen verkar det väl rätt overkill att göra det i år då svinis i princip måste vara utrotad (om man bortser från Mulans lilla tjej)

Hörde om en till nu som fått svinis eller nåns barn i någon tråd..... SKa nöff nöff komma tillbaka??
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    pluggande mamma skrev 2010-12-14 18:56:40 följande:
    Det stämmer att man sa så ibörjan, det har vart olika bud angående det iaf häromkring, sista jag vet var att inte vaccinera sig vid "g"..

(Sorry Kramiiis, detta skulle egentligen nog hamna i andra tråden...blev så när jag skulle svara mulan bara...) Kram kram Hjärta
    Fy på dig, du får en varning
    ♥♥♥
Svar på tråden Kramiiis vänner