Kramiiis vänner
det förståss. hoppas man får mga barnbarn....
det förståss. hoppas man får mga barnbarn....
kramiiis,hihi jag har inte hunnit så långt jag heller...... har väl kanske inhandlat 4 julklappar bara.
så måste dessvärre göra det till veckan..... gillar inte dessa folkmassor....
kramiiis,
kramiiis,imorse så gjorde tiger allt för att väcka mig.....gick fram o tillbaka över sängen,drog ner allt från bordet,men utan resultat.jag var såå trött.och när ungarna vaknade så svansade han efter dem ist.....han var tydligen hungrig stackarn....så när han fått mat så gick han upp o lade sig igen.....tigerbus
TREVLIG 4:E ADVENT TILL ER ALLA.....
hagelin: GOD JUL PÅ DIG MED.
godmorgon kramiiis och alla ni andra....
god kväll på er alla...
får jag följa med dig till egypten kramiiis, har nämligen ingen vidare lust att fira jul i år.....
ursäkta att jag är lite neggo i din tråd men jag tänkte att du om ngn kan förstå.....BLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
kramiiis,vet inte vad jag ska säga för att trösta dig så du får ist ett helt gäng med kramar.....
kramiiis o miism: tack vänner. det som kändes jobbigt var bara det att alla verkade ha en sån himla julstämning och bakade för fullt.men jag hann inte med ngt och kände inte av ngt stämning alls.....kändes som vilken dag som helst helt enkelt.sambons arbetslöshet som gör att våran ekonomi inte är den bästa just nu,gjorde väl inte saken bättre precis.....plus att vi inte fått ordning i lgh sen vi flyttade i somras och att försöka pynta kändes som en omöjlighet.......alltihopa kändes bara som ett ända stort kaos......hur mkt ska man eg behöva stå ut med..
men hur som helst så fick vi en rätt så bra julafton iaf,vi var hos svärmor och firade en enkel jul.....men det behöver ju faktiskt inte vara så uppchosat i min mening...det var trevligt och kidsen blev glada för sina klappar o det är ju huvudsaken ju....
men nu har jag åkt på en dunderförkylning och mår skit ist...... jaja alltid är det ngt....
och imorgon kramiiis så åker du ju till egypten eller hur,gud vad skönt för dig....
GOD FORTSÄTTNING TILL ER ALLA............ KRAM
välkommen hem kramiiis skönt att du haft det bra,men mindre roligt att du blivit dålig i magen.....det blev faktiskt vi oxå när vi var där sist,o det är en av anledningarna till att vi inte åker tillbaka.
KRYA PÅ DIG NU.....
förstår din irritation,själv så har jag en glappkontakt i datorn eller vad det är för helt plötsligt så bara stänger den ner sig.....man blir ju bara så irriterad.
föresten,vi ska bli med kattunge..... måste muntra upp tiger lite,så vi ska titta på nga hårbollar denna veckan så får vi se vilken vi väljer......jag lääängtar såå.....ska bli så mysigt med en liten kisse i huset igen.
du får gärna komma o mysa med våran nya hårboll sen när vi får hem den......
hoppas ni får bukt med elproblemet sen då.....sånt är aldrig kul.själv så längtar jag tills vi får kasta ut denna dator o köpa en ny ist.....börjar bli lite för mkt problem med den nu.
kram
kikar bara in lite snabbt och kramar om dig kramiiis
men kramiiis vännen inte ska du väl jobba om du inte mår bra,det måste väl chefen din förstå.
jag blir så arg på sådant där......
men det är ju oxå därför som mina kollegor är putt på mig,varför kan inte folk förstå att man faktiskt är sjuk......GGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
KRAM PÅ DIG.
men kramiiis vännen hur mkt ska du behöva stå ut med eg...
och om han nu mår så förbannat dåligt varför söker han då inte hjälp för det ist för att hacka på dig hela tiden.
jag blir så arg på sådant här MÅR MAN DÅLIGT JA MEN GÖR NGT ÅT DET DÅ...........GRRRRRRRRR
en stor fet smäll skulle han ha......
du gör helt rätt i att ta sömntabl om du känner att du behöver det.....hoppas att du får sova riktigt gott inatt.
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz du sover nog redan skulle jag tro. detta är en nattmössa o inte en tomteluva,hihi
EN MASSA KRAMAR TILL KRAMIIIS
ni andra får ett gäng ni med.........
stora bamsekramar till dig kramiiis
tänkte muntra upp dig gm att berätta att vi fått hem vår lille kisse nu men jag tror nog inte det hjälper.....
ska försöka sätta in en bild på han snart iaf.
det är en bondkatt med lite drag av skogskatt i sig.han är svart och vit,jättesööööt.
ungarna fick döpa honom så nu heter han busis.
och det verkar ju vara en riktig buskatt med....men just nu så är det rangordningsbestämning här hemma eftersom tiger var här först.det fräser från bägge håll o ingen av dem får komma den andre för nära.
det är lite tåga i den nya kissen o det hade väl inte gammkatten räknat med.....får se hur lång tid det tar innan dem blir vänner.
och jaaa det är bara så mysigt..........helt plötsligt blev tiger så stor.
får väl ta o sätta in en bild imorgon då så ni får se den lilla hårbollen....
och kramiiis,tänker på dig oavsett om du läser här eller inte.kram kram