Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Kramiiis vänner

mulan skrev 2010-12-16 08:47:54 följande:
    God morgon i tråden Solig!!!!!

Nu har hostan kommit men ingen feber. Å jag får alltid hosta när jag är förkyld men väldigt sällan feber så det är nog ingen Nöff Nöff *pust*

Å en extra varm kram i snökaoset till vår älskade goa Kramiiis
    Verkar som nöff nöff är på väg tillbaka. Läste på aftonbladet att 10 st hade dött i England av det och att det hade insjuknat en del här med....
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2010-12-16 08:50:22 följande:
    Mulan:

Vädur: hihi ska vi bråka om det sötnos

Lite låg idag... Ville inte gå upp utan ligga kvar i sägen med kissetroll.
    Puss på dig
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    mulan skrev 2010-12-16 15:44:57 följande:
    Tror jag svimmar snart . Flera av er har ju tidigare hört om mina grannar som är världens lataste. Dom om min förvåning när jag ser honom ute med en snöskyffel . Det är första gången denna vintern.
    Min sambo har inte kommit hem ännu och alltså inte hunnit skotta. Så nu ska det bli intressant att se hur mycket av snön som grannen tänker skotta bort på vår gemensamma infart. Jag misstänker att han bara kommer skotta sin parkeringsficka.
    Hur har det gått???
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    hoppas77 skrev 2010-12-16 18:25:33 följande:
    Kikar in o kramas lite i Kramiistråden . Funderar på att göra lite knäck i kväll... Ja så blir det nog. Kraaaam
    Yammi yammi
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    mulan skrev 2010-12-16 19:22:15 följande:
    Han skottade bara sin parkeringsficka Skrikandes. Sambon är nu ute och skottar resten och har varit i 2 timmar. Grannen var ute och rökte och skyllde på ryggen. Min sambo har oxå ont i ryggen men det hjälper liksom inte. Snön försvinner inte för det. Åhh vad arg jag blir på dom Demon!!!
    Fy för dem......skylla på ryggen... då kan de ju ialla fall ge er en fin julblomma eller nåt och visa lite tacksamhet 
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    små räkorna skrev 2010-12-17 06:37:53 följande:
    godmorgon alla........
    God morgon
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2010-12-17 07:29:58 följande:
    Morrn morrn!

Vädur:

Jobbar hemma idag *gäsp*
    Vad skönt