• Anonym

är 58 cm stort huvudmått för vuxen kvinna ? vad har ni för mått på huvudet?

Skulle vara kul och se vad andra har för mått så svara gärna

• Svar på tråden är 58 cm stort huvudmått för vuxen kvinna ? vad har ni för mått på huvudet?
  • Anonym

skriv gärna mer mått

• Anonym

nån mer med mått

• Anonym (57,5)

Jag har 57,5 och det är ganska stort mått på en kvinna. Dock skrattar folk när jag säger att jag har stort huvud eftersom det ser litet ut. Dom tror mig inte.
    Men när jag skall pröva hattar eller hjälmar så märks det.
    Min man och våra barn har också stora huvuden, men som bvc sköterskan sa så krävs det ju lite utrymme för intelligensen.
    Man mäter ju bakåt från pannan och då är det stor skillnad om man har platt eller runt bakhuvud. 

• Anonym

Tjej, har 58 för det mesta på hattar och liknande. 177 cm lång.
    Min kille har 60-62. ~185 cm lång.

• Anonym

vad skoj änligen nån med typ samma mått hehe har du brett ansikte eller långt från pappa till bakhuvud då?  jao det 'är ju samma gför mig märks när man provar mössor eller hattar . Vad hade dina barn för mått vid 8 månader då ? Har tvillingpojkar som har 48 cm i huvudmått så dom har ärft efter mig och pappan . men som du säger det krävs utrymme för inteligensen ;)

• Anonym

anonym tjej med stprlek 58 på hattar men då har du vel mindre än 58 i mått va för man lär vel ha större mått på hatt än det man har på huvud? eller hur funkar det

Svar på tråden är 58 cm stort huvudmått för vuxen kvinna ? vad har ni för mått på huvudet?