• Ninninn

4 missfall någon som lyckats efter det?

Jag har också fått 4 missfall och de e för jävligt, allt känns bara piss å skit! kan inte förstå varför de ska drabba en person så himla många gånger.

Efter mitt tredje missfall så frågade jag läkaren om ja inte kunde få tabletter typ trombyl och progesteron men då fick ja bara trombyl, åt dom vid nästra graviditet och vipps fick jag MA igen, så frågan e hjälper de verkligen????

Nu efter 4 missfall tog ja själv kontakt med Lennart Blomqvist för de e ju ingen annan som hjälper än i detta eländet, läkarna verkar ju fasen inte veta nått!

Nu väntar ja bara på att bli gravid, har försökt i 5 månader nu men icke något plus på stickan så himla störande för alla andra gånger har de fungerat på första försöket så nu när man för en gpng skull ska få hjälp så blir ja inte gravid!
    Ja mår så fruktansvärt dåligt över detta som händer mig hela tiden, kan inte förstå att man ska behöva gå igenom sånt här helvete!!

Ledsen att ja skrev massa negativt om mig själv men ja va tvungen att få ut de =)

Lycka till kram

• Ninninn

Ja har fått med mig någon lapp med telefon nummer till psykologer men nu e lappen borta och då trodde ja inte att ja behövde prata med någon, men ja mår bara sämre å sämre så a får väl kontakta någon kanske!! som du säger, dom kan ju inte hjälpa mig att få ett barn men de kanske hjälper lite att få lätta sitt hjärta..

Ja fattar inte varför jag aldrig har fått progesteron, jag bad om de men hon tyckte inte jag behövde de....

väntarOLängtar va e bidrottninggele???

• Ninninn

Bidrottninggele får de bli nästa gång, finnarna börjar ploppa upp så den jäkla mensen e på g IGEN kan inte fatta att de ska vara så jäkla svårt nu... fy va bitter å ledsen ja blir...

Hur använder man gelen då? var ska man smörja den?

• Ninninn

Nu har jag beställt bidrottninggele men ja fick mensen tyvärr igår och får börja med gelen när den kommer, får se om de hjälper mig att bli gravid!

• Ninninn

hihi å ska ja köpa de till min sambo, han får också prova alla medel nu =) va e de för zink tabletter köper man dom på apoteket?? äter du också folsyra? tar han 1 folsyre tablett o dan då?

• Ninninn

Fy va man ska behöva vara med om mycke!! fick avliva min vovve dan innan julafton så denna julen har varit en katastrof men de e väl bara till att bita ihop som med allt annat!!!!

Ja har börjat med bidrottninggelen nu å fy fasen va illa de smakar =) får se om den hjälper mig att bli gravid nästa gång! man skulle bara ta de fram till ägglossningen va??

gubben min äter folsyra nu me har beställt zink men dom tabletterna har inte kommit ännu!

tyvärr tror ju jag att allt detta sitter i mitt huvud att vi inte blir gravida nu, innan har de de bara varit för min sambo att titta på mig så har ja blivit gravid men nu 5 månaders försök, de e väl så mår man skit dåligt så låser väl kroppen sig på nått sätt..

Lycka till alla

Svar på tråden 4 missfall någon som lyckats efter det?