• s87a

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Hej hej, jag är inte så jätteung, men är 23, har en son på 1,5 år och beräknas få barn nr 2 i januari.
    Bor i Halmstad så jag har inte jättenära er, men ändå kul att ses kanske?

• s87a
    Theta skrev 2010-12-17 11:36:57 följande:
    Han kom hem senare vid 21 tiden typ. Skönt att han var okej :) Detta med att plugga, har tänkt att jag ska läsa på Komvux så jag får betyg i matte b och lite annat som vi inte läste i gymnasiet. Vet du om det finns komvux i Laholm?
    Vi har bott här sen den 15 januari, så snart ett år :)
    s87a skrev 2010-12-17 10:57:54 följande:
    Hej hej, jag är inte så jätteung, men är 23, har en son på 1,5 år och beräknas få barn nr 2 i januari.
    Bor i Halmstad så jag har inte jättenära er, men ändå kul att ses kanske?
    Hej, jag fyllde precis 22 så superung är väl inte jag heller direkt, men rynkfri iaf ;) Haha!
    Så långt bort är det väl inte, bara att det tar lång tid med buss :S Tågen vet jag inte riktigt när de går och så. Men det hade varit jättetrevligt att träffas någon dag :)
    Jag har bil, så jag kan ta mig runt ganska bra jag om ni har lust att ses nån gång =)
  • s87a
    Kezelie skrev 2010-12-29 19:22:25 följande:
    Tjena, hoppar in lite här i tråden mest för att jag tyckte det lätt som en passade för mig. :)
    Plussade i november ska få bebis i Juli, bor utanför Halmstad och är 18år! :P

Hade varit väldigt roligt att träffa fler blivande föräldrar och gravid att umgås med och dela upplevelsen och prata av sig på när man mår som man mår! :)
    var utanför halmstad bor du?
  • s87a
    Kezelie skrev 2010-12-29 19:27:16 följande:
    Bor mot skavböke/ Oskarström! :) (bockalt om du vet vart det är) Haha
    Oskarström vet jag i alla fall ;) Hehe..
    Grattis till pyret i magen föresten, vilken vecka är du i?
  • s87a

sover hon för mkt på dagarna kanske?

• s87a
    Theta skrev 2011-01-21 12:00:54 följande:
    Det är det hon inte gör, oftast så sover hon middag ca 45 minuter, ibland upp till 1,5 timme.. Har försökt med att hålla henne vaken med massa lek och bus för att hon ska sova senare och då längre och hoppa över kvällsluren hon gärna sover vid 17-18 tiden.. Men det går inte :S
    Okej, vilken tid sover hon på dagarna nu då?
  • s87a
    Theta skrev 2011-01-21 14:46:54 följande:
    Hon brukar sova mellan 12-13 när hon sover middag. Och sen vill hon gärna sova en stund på kvällen vid mellan 17-19 tiden, då brukar hon sova i en timme också.
    Har provat under ett par veckor att hålla henne vaken till 14-15 tiden innn hon får sova middag, men då somnar hon vid 8 på kvällen och vaknar 30 minuter senare, men är då vaken sent som tusan. Har provat att hålla henne vaken ett tag till istället för att hon ska somna på kvällen, men å blir hon övertrött och bara bråkar/gråter..
    Låt henne inte sova vid 14-15.
    Vi låter sonen bara sova middag en gång på dagen och en timma, sen lägger vi honom kl 19 och han sover till 6-7. Har haft samma rutiner sen han var 6 månader. Barn mår bra av rutiner så man ska inte börja låta dom vara vakna längre än vanligt osv.
  • s87a

www.buzzador.com/index.php/sv/

Jag är medlem på buzzdor.com, det innebär att jag får chansen att testa olika produkter och varor helt GRATIS och sen dela ut småprover till vänner som sen säger vad dom tycker om produkterna för att jag ska kunna göra en sammanfattning sen ;) MEN nu söker buzzador nya och det är många kampanjer som passar småbarnsföräldrar nu framöver, så är man gravid/småbarnsförälder så gå med här så får ni hem varor gratis med jämna mellanrum, enda kravet är att man redovisar på hemsidan vad man tyckte osv. ;)

Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?