SamsonS skrev 2011-01-10 10:21:30 följande:
Jag är också från Halmstad igentligen!

Vilket gymnasium gick du på? Jag gick Hotell/Restaurang på Sture, o vad heter ni?
Jag gick på Kattegattgymnasiet, fordonsprogrammet med inriktning Transport!! När jag tog studenten så var det bara jag o en tjej till som gick på hela fordon...
Mia386 skrev 2011-01-09 22:51:26 följande:
Det kan väl dom göra ;P Kan man få det om man "bara" kör lastbil? Fast är ju klart, är väl inte lätt med en stor mage i vägen :P
Haha, tänk om världen vore så enkel!! Faktum är att magen var aldrig något hinder när jag väntade grabben, utan det är ju mer eller mindre alla krämpor som tillkommer som foglossning, jag kräktes från början till slutet av graviditeten! Men jag jobbade ändå o det gör jag nu oxå fast jag är helt grön i huvet om morgnarna! Men det är ju ett ganska tufft o väldigt fysiskt ansträngande jobb, med tunga lyft o stress. Så jag har ju fått dra ner en del på tempot för att orka med! Jag var ganska nyligen sjukskriven för att ha överansträngt mig vilket ledde till ryggvärk o dålig ork!
Sååå nu längtar man bara till havandeskapsledigheten o sen till sommaren när bebben kommit o man bara kan njuta av livet.