Unga gravida i Halmstad/Laholm?
Bor i Halmstad med sambo. Jag är 24 och sambon är 33. Jag har en son sedan tidigare, på 5 år. väntar första gemensamma bebisen i Maj:)
Bor i Halmstad med sambo. Jag är 24 och sambon är 33. Jag har en son sedan tidigare, på 5 år. väntar första gemensamma bebisen i Maj:)
Jag har ett par stövlar på dagis, regnset, mössa, vantar och halsduk.. På våren/hösten brukar jag ha en tunn scarf.. Sedan är det extra kläder som man kan låta ligga kvar (dem flesta har en egen hylla med korg) där lämnar jag byxor, tröja, strumpor och kalsonger OM det skulle hända en olycka på dagis.. :) Napp om hon fortfarande använder det..
Man kommer på saker i efterhand med.. Så som blöjor, det är lika bra att det finns ett blöjpaket ståendes på dagis med:) Så gjorde jag när Casper var liten och använde blöjor.
Jag är också sugen på att komma med på träffar:) Även fast bebis inte kommer förrän i maj. Kommer läsa på distans den sista tiden i skolan och sonen kommer att vara på dagis:) Så vore ju roligt om det gick att passa in tider. Kanske man kan samåka om man åker några från Halmstad?!
Victoria heter jag. Fyller 25 år i December. Bor i Halmstad tillsammans med min sambo Jesper som blir 34 år i Juli. Med oss bor även min son Casper, som snart är 5½ år, från ett tidigare förhållande. Väntar nu mitt och sambons första gemensamma barn, enligt UL blir det en liten pojke som tittar ut till oss i Maj. BF den 7/5.