Inlägg från: engelmede |Visa alla inlägg
  • engelmede

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Heej tänkte hoppa in här om det är okej ?=) har precis plussat efter att jag tog ut min p-stav 14 februarii så de gick fort!=) Är 18 år men fyller 19 i maj, bor med min sambo vid stationen i halmstad, hade varit jätte roligt o lära känna fler som är i samma situation o väntar en liten nu eller kanske rent av har barn ?=) Har precis flyttat hit från ängelholm så känner inte så många så det hade gort det extra roligt att träffa nytt folk!:D roligt o se att det finns fler unga gravida här runt halmstad=)

• engelmede

Självklart vill jag hänga på =) hade kunnat vara i samma vecka som du ungefär men, det blev tyvärr abort=( det var inte planerat och hände trotts dagen efter piller, min familj stöttade inte mig och jag och min kille hade inte varit tillsammans så länge dessutom ville jag inte riskera att föda mitt i min student, men nu har vi flyttat ihop och känner att det passar bättre så :D

• engelmede

verkar inte som att det är så många som kan nästa vecka =) men jag kan efter att jag kommit hem från skolan i alla fall^^ går ju sista året så=) sen när vi träffats ett par gånger så kan vi lätt ses hemma hos mig och fika =) är konditor så ska nog kunna röra ihop något dessutom bor vi vid stationen i halmstad så lätt att ta sig hit=) hade gärna velat veta vilka veckor alla är i o vilka andra barn ni har o så så bara ös på med info om er:D

• engelmede

Låter som en kanon idé =) Jag heter Åsa och har nästan precis flyttat till halmstad till min sambo Johannes=) Är nu troligen i vecka 4. Går i skolan i helsingborg, sista året på gymnasiet=)

• engelmede

det är det ag är lite rädd för också att bara bli sittande hemma eftersom jag inte känner någon här mer än min sambo=) så träffa lite folk hade ju inte varit fel!:D

• engelmede

22 mars de e ju typ NU :O :D ser fram emot att få se det lilla livet och alla er andra på nästa fika :D

• engelmede

hej hej!=) då är du i typ samma ålder som jag =) bor med min sambo inne i halmstad och väntar mitt första =) är dock baar i 6:e veckan=)

• engelmede

ett extra tips vad det gäller torrschampo, barnets dialonpuder fungerar precis lika bra och är mycket billigare=)! håret ser fräscht ut direkt!=)

• engelmede

nej inte alls, de går liksom in i håret på något sätt, jag o mina systrar brukar anväda det fungerar galant!=)

• engelmede

aa precis=) heter dialonpuder vit burk med röd text=) fungerar utmärkt till håret också och är sååå mycket billigare=)

• engelmede

jag är lätt också med mysigt med ute fika=) även om jag inte har några barn o ta med än^^  jag bor i halmstad men har bil så de e lugnt=) jobbar lördag söndag nu påskhelgen så då blir de svårt men sen efter påsk kan jag!=)

Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?