• stjärna10

fler som ser på porrfilm eller liknande?

jag och min sambo försöker att skaffa barn...
    det blir lätt att det blir tråkigt sex och jag som kille har pressen att komma. Menar inte att det behöver va tråkigt men man har ju inte alltid lust, utan det ska pippas för att jag ska komma .) och det kan ju vara några dagar i rad.

vi försöker att variera det här och se på film ihop och när det närmar sig utlösning för mig kryper jag över till min sambo och kommer i henne.. som regel är hon oxå uppvärmd och klar då :)

är det fler som har erfarenhet av det här eller något liknande för att hålla gnistan uppe när man försöker få barn..??

• Svar på tråden fler som ser på porrfilm eller liknande?
  • Bobalina

Jag och min man har gjort samma sak, men vi varierade lite olika ställningar och dyl.

Det bästa vore om ni gjorde allt så avslappnat som möjligt så att du också slipper tanken "jag måste komma", för det brukar bara bromsa och göra så att utlösningen till och med uteblir.

Ha sex utan krav på att ni minsann ska göra barn, då kommer det garanterat gå bättre och oftare!

Prata om saker som tänder er och pröva nya saker, smek och kyss varandra sensuelt och länge över hela kroppen så att det blir riktigt mysigt.

Lycka till! Flört 

• Liniz77

Vi tog också till film, inte varje gång men det blev lite mkt avlande annars, inte alltid det mest upphetsande...

Svar på tråden fler som ser på porrfilm eller liknande?