• Anonym (EvaTomas)

VIll ge en skön didlo till min fru - tips

VI har ett underbart sexliv och min fru är öppen för nya njutningsfulla ideer.
    Jag vill i år ge en skön dildo, tittar runt och ser en uppsjö av modeller.

Du som har, vilken typ har du och varför är den så bra? Använder du den på nåt speciellt sätt som ger dig extra njutning?

Tacksam för alla svar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-14 09:58
    en DILDO förstås :)

• Svar på tråden VIll ge en skön didlo till min fru - tips
  • Anonym (mhmm)
    Anonym (Eva kåt) skrev 2010-12-14 15:47:41 följande:
    Tycker dildo med sugpropp ser skön ut, jag får ofta orgasm när jag rider min kille men ibland går det för honom innan och då är det ju kört...med denna skulle jag kunna rida på ;), är det nån speciell typ du rekommenderar?E
    Ja de är riktigt sköna, finns i olika storlekar och olika hudfärger också, och med olika mkt ådror.
    Köpte mina på nätet, rek denna:

www.passionofsweden.se/dildos/white-realistic-dong
  • Hanniz82

Du ska helt klart köpa en we vibe 2.. Har man den inne samtidigt som man har sex är det fan det bästa som finns;) lite dyrare, men å andra sidan behöver man nästan inte ha nåt annat..

• Anonym (mumma)

rabbit säger jag bara men e det hennes första ska hon nog inte ha så stor som en rabbit eller så köper du två olika modeler i olika storlekar....det tipset fick jag på taboo i malmö

lycka till

• Anonym (Eva kåt)
    Hanniz82 skrev 2010-12-14 16:16:55 följande:
    Du ska helt klart köpa en we vibe 2.. Har man den inne samtidigt som man har sex är det fan det bästa som finns;) lite dyrare, men å andra sidan behöver man nästan inte ha nåt annat..
    Spännande, har du nåt tips på ställe att köpa den?
  • Anonym

Kolla in "Clone a Willy" Teknikmagasinet säljer den bl.a. Du gör alltså en avgjutning av din egen kuk och sedan fylls avgjutningen med en massa som är samma sort som vanliga dildos. Bättre dildo kan du nog inte ge din fru.

• Hanniz82

De säljs nästan på alla "leksaksaffärer" på nätet.. Tror den är den mest populära efter rabbit.

• Anonym (Tipsare)

Jag jobbar som säljare för ett företag som har homeparties med sexleksaker. Min erfarenhet efter ett par år är att en stav med klitorisretare (typ Mr Rabbit) är det som fungerar absolut bäst, på andra plats kommer en klitorisstimulator (vår storsäljare heter Dolfinger)

• Anonym

Ultra7 är KANON! Eller en wevibe har båda och är KANONNÖJD. Har även en ultra7rabbit som är bra.

Weviben är nog bäst tycker jag. En dildo  är ju utan vibrator och då är de nog snarlika tycker jag. Beror på hur stor man vill ha, min är 15 sm i diameter och nästen lite väl grov, men skön. Den är 20 cm lång vilket inte går in men det är klart, jag har ju nåt att hålla i då hahaha.

• Macke28
    Anonym (mhmm) skrev 2010-12-14 16:10:26 följande:
    Ja de är riktigt sköna, finns i olika storlekar och olika hudfärger också, och med olika mkt ådror.
    Köpte mina på nätet, rek denna:

www.passionofsweden.se/dildos/white-realistic...
    Den har vi och hon ær mycket nøjd med den.. hon blir så våt av den och kommer direekt.. Det ær precis vad hon klarar av i grovlek
  • Anonym (Fröken)

En dildo i all ära men något alla kvinnor vill ha är en liten vibrator ämnad bara för henne själv. Kan varmt rekommendera LELO Nea. Riktigt tjusig och feminin. Nästan så man vill ha den i bokhyllan.
    Men även om du inte alls var ute efter en liten nätt vibrator tycker jag du ska kika på den och visa tjejen =)

http://farm3.static.flickr.com/2604/3788484469_894cf38371.jpg

• Anonym (Fröken)

Ska tillägga att man slipper trixa med massa batterier. Det är ett uppladdningsbart, inbyggt, kraftfullt sådant i Nea och en laddning räcker meeegalänge :D

• Anonym

köp en med vibrator i iaf. kan man leka med den själv medans killen stöter.

• mungipa

De populäraste produkterna är av märket Lelo men de är också ganska så dyra.
    Men jag säljer två styckna för riktiga fyndpriser här:
    http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Nea-auktion_161209_128141575
    http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Elise-auktion_161209_128141374

Jag har även ett vibrerande ägg och en stav som ska säljas av märket belladot.
    Ingen av dem är använd! Såklart inte. Utan allting är helt nytt. Det är produkter jag har fått som jag inte vill ha själv för jag har redan sexleksaker så det duger, och sen har jag vunnit en del i tävlingar.
    Bara att skriva om ni är intresserade! [email protected]

Svar på tråden VIll ge en skön didlo till min fru - tips