Välkommen in i vår Rimstuga!
Här får du en ganska trist present, från en du hela livet känt, nånting från en böna så du blir tjock som en höna... ;p
Här får du en ganska trist present, från en du hela livet känt, nånting från en böna så du blir tjock som en höna... ;p
Mitt var för den obligatoriska alladinasken...
Cd-skiva...
Ett anikt föremål med klang som kanske i stereon säger pang! Den här får du i julestrumpan , då kan du skaka rumpan!
Nu när du med min dotter så mycket umgås, får du här en present för att smörja ditt intelektuella krås, lugna ner ditt snabba rallysinne med ett litet svärfarsminne!
Förr va du ung o viril, nu är du gammal o steril, kanske denna reperationssats kan få mig att stanna på plats... ;p
Här är en present till en obildad knöl kanske kan få dig på rätt köl, med dem här kanske du sitter still en sekund, så jag också får en lugn stun..
Hmmm mina rim tenderar visst att bli lite sarkastiska... Kräver ett visst humorsinne.. ;)
Förut vart ingen störd, men här kommer en present till min ifån nörd , en liten magnet o ett membran , så räcker batteriet hela dan!
Kanske du är öm o stel, då är en sånhär inga fel! En timme fylld med knåda, sen orkar du bära mången låda