Välkommen in i vår Rimstuga!
Här kommer två av bästa sort, eftersom era gamla fallit bort, ta gärna fram dom när jag kommer till er, är du riktigt snäll kanske det kommer fler..
Här kommer två av bästa sort, eftersom era gamla fallit bort, ta gärna fram dom när jag kommer till er, är du riktigt snäll kanske det kommer fler..
Här kommer en kingsize modell, så du kan åka nerför ett fjäll, var försiktig över stock o sten, jag vill inte att du bryter ett ben
Te
Här kommer något du kan servera, alla kommer skrika mera, mera!! Kommer från början från fjärran östen, vissa säger det är bra för rösten
Musmatta
När du sitter där med kirk o spock, glöm då ej kökets plock, mycket finns här hemma att göra, fast du bara med din mus vill köra..
Ett paket med många delar, hoppas inga delar felar! Bygg ihop,få det gjort! Sätt ner bilen i sitt spår, kör tills pappa tappar sitt hår!
När du är färdig med dagens stök o plock , vill du kanske sitta enstund med kirk o spock? Detta nöje unnar jag dig gärna, eftersom du är min ljustaste stjärna
I paketet finns en grej, som nog passar bättre till kille än tjej, jag tror med denna du blir nöjd, stt se dig leka är en fröjd! Tomten över himlen ilar, i paketet finns det.....?
:)
Skrev en nyss om bilbana, va den bättre? Annars försöker jag igen.. ;)
Tomten kommer med paket, åkte han släde eller åkte han get? Skynda dig nu och spring på toa, för när du öppnar detta skriket du VOOHAV! Sitta och gasa en lång lång stund, efter det är det dags för john blund
Nuuu då? ;p
Är inte heller så vass på att rimma "snyggt" men tycker det e kul