Inlägg från: freddy594 |Visa alla inlägg
  • freddy594

Välkommen in i vår Rimstuga!

Snabbare än blixten och rorri racer, blir du när du runt på denna fräser, runt o runt det går så fort, hur ska nu pappa få nånting gjort? Tror nog många med dig vill köra, fast det finns mycket att göra..

• freddy594

Kryp ner i badet o mys till, jag med denna skämma bort dig vill, ta en stund känn julens frid, kan va skönt i juletid...

• freddy594

Inte ett, utan flera hundra, hur går det till, kan man undra? Jag vet att du inte har teknikexamen, men, förstår du dom finns där i ramen! Hoppas du blir glad o ger upp ett tjut, för här kommer en tavla utan slut

• freddy594

Tjejen i guld ,brösten blotta
    Runda fina o rätt flotta
    Låt henna påminna om vad du har, när hon hänger där med bysten bar!

• freddy594

Tack SeTa!! Roligt att kunna hjälpa till och kanske bidra med ett fniss.. :D

• freddy594

Musse, långben o kalle anka, till den här föreställningen behöver ni inte planka! Den här showen är bättre än stjärnor på is, den känns nästan magisk på nått vis!

• freddy594

Gjord på gammalt hederligt sätt, smakar gott o alldeles rätt. Av denna eminenta dryck, finns ju faktiskt bara ett par styck
    Tillsätt bara russin o mandek, så smakar den mycket bättre än den som finns i handeln

• freddy594

Här kommer nått jag gjort i hemlighet, materialet kommer från får och inte get.
    Linda den ett varv eller flera, då slipper du frysa mera du kan ha den till nästan alla kläder, beroende på väder

• freddy594

Varmt i bilen är alltid skönt, men gå utanför dörren e inte lönt, här kommer ett rep, fyllt med elektrisitet hjälper motorn upp i tempetatur, så du kan fortsätta med din morgonlur

• freddy594

Halsduksrimmet kan också börja med: eftersom du är en frysen lort, kpmmer här en grej jag gjort... ;)

Svar på tråden Välkommen in i vår Rimstuga!