Välkommen in i vår Rimstuga!
Snabbare än blixten och rorri racer, blir du när du runt på denna fräser, runt o runt det går så fort, hur ska nu pappa få nånting gjort? Tror nog många med dig vill köra, fast det finns mycket att göra..
Snabbare än blixten och rorri racer, blir du när du runt på denna fräser, runt o runt det går så fort, hur ska nu pappa få nånting gjort? Tror nog många med dig vill köra, fast det finns mycket att göra..
Kryp ner i badet o mys till, jag med denna skämma bort dig vill, ta en stund känn julens frid, kan va skönt i juletid...
Inte ett, utan flera hundra, hur går det till, kan man undra? Jag vet att du inte har teknikexamen, men, förstår du dom finns där i ramen! Hoppas du blir glad o ger upp ett tjut, för här kommer en tavla utan slut
Tjejen i guld ,brösten blotta
Runda fina o rätt flotta
Låt henna påminna om vad du har, när hon hänger där med bysten bar!
Tack SeTa!! Roligt att kunna hjälpa till och kanske bidra med ett fniss.. :D
Musse, långben o kalle anka, till den här föreställningen behöver ni inte planka! Den här showen är bättre än stjärnor på is, den känns nästan magisk på nått vis!
Gjord på gammalt hederligt sätt, smakar gott o alldeles rätt. Av denna eminenta dryck, finns ju faktiskt bara ett par styck
Tillsätt bara russin o mandek, så smakar den mycket bättre än den som finns i handeln
Här kommer nått jag gjort i hemlighet, materialet kommer från får och inte get.
Linda den ett varv eller flera, då slipper du frysa mera du kan ha den till nästan alla kläder, beroende på väder
Varmt i bilen är alltid skönt, men gå utanför dörren e inte lönt, här kommer ett rep, fyllt med elektrisitet hjälper motorn upp i tempetatur, så du kan fortsätta med din morgonlur
Halsduksrimmet kan också börja med: eftersom du är en frysen lort, kpmmer här en grej jag gjort... ;)