• MICKIS18

ska jag sluta träffa han

hej jag har träffat en kille som jag tycker om vill vara med honom , vi har varit ihop i 1 månad och nu tycker han att våran relation känns mera som en kk relation och att vi kanske  ska sluta träffas  tycker han ,jag känner att vi har inte kunnat träffas så mycket för han har mycket med jobbet nu  och han  har träning 2 ggr i veckan för ibland så far han bort på olika resor med jobbet inom sverige och kan vara borta i flera dagar ibland så de ggr vi träffas knullar vi mest bara , vi bor inte ihop men har nära till varandra 2 mil bara 
    Så jag vet inte vad jag ska göra sluta träffa han eller att vi är mera tillsamans och ser vad som händer  

• Svar på tråden ska jag sluta träffa han
  • Gerd parterapeuten

Hej!
    Det verkar som om du är mer intresserad av er relation än han. Jag får en känsla av att han vill fasa ut er relation men kanske inte vill säga det rent ut. Om ni fortsätter att träffas som kk måste det vara på bådas premisser. Det finns nog en risk att du far illa om du vill mer än han. Dina känslor växer och du hoppas mer och mer. Han säger att han tycker att ni skall sluta träffas och det tycker jag du skall ta som en signal om att det kanske är dags att göra slut.
    Hälsningar
    Gerd

Svar på tråden ska jag sluta träffa han