• lokis

Telefonnummer till tomten

Hej!

Har en liten efterlysning!

Då jag var liten  fanns det ett telefonnummer som gick till "tomten" ( inspelad röst och med nissars arbetande i bakgrunden)  man kunde ringa hur många gånger som helst och det var så spännande! Var väl säkert något företag som satt och håvade in storkovan när alla ringde antar jag
    Nu var det här typ 20 år sen men jag undrar om det finns något sånt nr som cirkulerar där ute nu? Skulle vara kul att låta sonen ringa och lyssna på tomten.

Vänligen

Lokis

• Svar på tråden Telefonnummer till tomten
  • Amazina

Om du har en iPhon finns en applikation där man kan programera in att tomten ringer till mobilen. Det visas upp en bild på tomten och det står typ Santa och jag tror man kan välja vad han ska säga. Har den ej själv, men kompisar har berättat att barnen tyckt det var kul.

• Amazina

iPhone menar jag naturligtvis...

• mamma 10

Åh, vet att detta är en gammal tråd, men försökte precis som du att hitta tomtens nummer och hittade bara åt den här tråden!:) Är det ingen som minns detta "tomtenummer"??:)

• Faderskapet

God jul på er alla! En tråkig nyhet, tomtens nummer är tyvärr dödat och hänvisning saknas, här är numret iallafall...

0911-18095

Svar på tråden Telefonnummer till tomten