Cambridge för viktminskning...
Vad kostar cambridge?
Vad kostar cambridge?
okej, men vad är de för skillnad mellan denna kur och nutrilett? Har kört lite nutrilett förut men haft svårt att klara mig mer än 3 dagar =/
okej =)
Räknas spinning till tufft pass? Helt otränad sedan innan...
Varit hos min konsulent nu och pratat om min träning, han tyckte jag körde för hårt så han rekomenderade inte mig att köra ren kur...så för mig blir de nog att jag kommer äta cambridge till frukost, sallad till lunch och sen cambridge efter träningen de dagar jag tränar samt eventuellt en macka efter träningen oxå. Kommer förmodligen inte hamna i ketos men min konsulent trodde inte de gjorde någon skillnad på mig viktmässigt eftersom jag tränar samtidigt. Dock rekommenderade han mig att låta bli vågen eftersom muskler väger mer än fett och det har jag redan märkt med tanke på att jag enbart gått ner 1 kilo denna vecka :S Fast 3 cm på midjan :) så blir nog enbart midjemått för mig ett tag framåt och sen om några veckor kollar jag vikten :)
Han tyckte jag borde rasa i vikt, men hade mens förra veckan som tog slut i söndags så kan ju förklara oxå att jag inte gått ner mer..
Åh är sååå hungrig och arg! Arg för att jag inte tillhör dom där människorna som kan äta vad som helst utan att öka i vikt alls!! Vill äta vad jag vill utan att det ska innebära att jag måste köpa kläder i str 44 =( Känns som jag kommer ge upp väldigt snart om jag ska köra ren kur...frukost och lunch klarar jag galant på cambridge men nu vid 16-tiden blir de såå svårt...vet att jag kan köra kombinerat men samtidigt blir de inte lika snabba resultat..men kanske inte heller så jag ska tänka utan mer att bli en hälsosam människa på lång sikt...tränar ju trots allt 3 dagar i veckan vilket jag började med i december så lite stolt är jag över mig själv..men behöver pepp nu när allt känns svårt =(
Suck, ger snart upp och börjar gråta...efter 2,5 vecka med kombinerad kur på cambridge har de fortfarande inte hänt något på varken våg eller midjemått...kontaktar snart en läkare för att undersöka om det är något annat fel på mig som orsakar detta....
Hoppar tyvärr av denna tråd nu, klarar inte cambridge trots att jag verkligen vill. idag fick jag gå ifrån ett träningspass efter halva tiden bara för att jag blev så illamående så jag behövde spy, min kropp klarar de verkligen inte. Och jag vill inte heller pausa med träningen då jag ser det som viktigt att samtidigt som viktminskning pågår att kroppen tajtas till. Så jag går över på GI nu och hoppas på att de ska fungera bättre. Men jag önskar er all lycka!