Cambridge för viktminskning...
Jag börjar den 1/1 min syster har gått ner mycket med cambridge så ja hom är min sporre. Hur tänker du göra gå ren kur el kombi kur?
Jag börjar den 1/1 min syster har gått ner mycket med cambridge så ja hom är min sporre. Hur tänker du göra gå ren kur el kombi kur?
Hon gick ner 70kg från feb till okt
syster C klart vi kan hänga ihop all bra stöttning o peppning kan iallafall jag behöva framöver
Bebislängtan 82 kör du el ska du börja med cambridge el pulver? Jag känner några som gått på olika pulver men de som lyckats bäst är de som kört på cambridge så därför valde jag den samt att jag tror det det finns fler smaker. Jag har bytt blogg följ mig gärna med stöttning o peppning
Lady magoo har läst i broschyrerna att blir man yr ska man dricka lite mer. Jag kör oxå igång på lö o tänkte få bort mycket kilo. Syster c vad kul för dig att dina anhöriga kommer på må o du kommer stå emot alla frestelser denna gång för nu ska allt bort precis som du säger
Nennr1 Jag har fattat det som att ju mer kilon man har lite snabbare går det,sen beror det på om man går ren kur el kombi kur. Biverklningar vet jag inte men kanske att man går ner i vikt då Första dagarna kan man vara hungrig men när man kommit i ketos så stillar sig hungern o man mår bra igen. Kostar mellan 470-490 kr i veckan i min stad iallafall. Testa vetja o häng med oss vi är några som kör igång imorgon. Jag har skrivit lite om cambridgekuren på min blogg titta gärna in där o läs
Hej vänner har ni kommit igång? Det har jag men idag har vi lång resväg hem framför oss så jag lär inte komma upp i den vatten mängd man ska el bör, men jag är på hugget o har tagit första påsen Egentligen vet jag inte hur länge man kan gå på kuren beror kanske på om man går på ren kur el kombi kuren o om man har några sjukdommar. Men det hör du med din konsulent när du handlar. Min syrrra körde ren kur rätt så länge ca 6 mån men hon stod under läkar kontakt då för annat
Mimtoo kul att du med kör igång nu ju fler vi är ju mer stöd kan vi få. Svar på din fråga jag har inte tänkt så mycket på motion just nu mer en att lägga in mer naturlig motion. Man kanske slipper yrheten om man fördelar de 3 litrarna över hela dagen? Istället för att ta mycket vatten sällan?
Jag glömde fråga min konsulent vad som krävs för att komma ur ketos. Jag dricker kaffe på morgonen o på em o ha nu dragit ner på mjölken så pass att man knappt märker på kaffefärgen att jag har mjölk i, jag ska sluta med mjölken helt i är tanken men har inte fixat det ännu, kan det påverka ketosen tror ni? Det rör sig om lite mjölk. Chokladflis testa stickorna på morgon det sa apotekspersonalen till mig när jag köpte dem
Tack tokstolla för ditt svar på min fråg men även för vattenintags uträkningen tog till mig båda. Vet att det är bättre o sluta med kaffe helt men just nu behöver jag lite ändå o jag har minimalt med mjölk på senast to borde jag veta om jag är i ketos el ej så då får jag svaret