• mirorari

Cambridge för viktminskning...

Hej allihop!

Idag kör jag igång med ren CB-kur! Kommer köra minst 2 veckor, sedan får vi se. Har 7 graviditetskilon som skall bort, och målet är att de skall vara borta den 1:a mars. Vi får se hur det går..

Startvikt: 70,9 kg
    Nuvarande vikt: 70,9 kg
    Målvikt: 63 kg

Midja vid start: 80 cm

Hoppas det går bra för er andra! Vi får peppa varandra här!

• mirorari

Dag 3 och nu känner jag att hungern börjar bli hanterbar. Igår kunde jag inte hålla mig riktigt, så tre kokta ägg slank ned under dagen. Höll mig till protein för att inte sabba alltför mkt (även om det innebar 300 extra kcal..), och idag har jag hamnat i ketos. Känns jättebra!
    Eftersom hungern är hanterbar kommer jag försöka att bara köra ren kur nu, inga undantag.

Vågen visade på -1,9 kg imorse. Fantastiskt!

Kämpa på ni andra!!

• mirorari
    Syster C skrev 2011-01-06 19:40:36 följande:
    Mirorari: Det ger sig snart, vände på presic fjärde dagen förmig iaf. Kämpa på!
    Tack för pepp! Det blev dock två ägg idag med. Var helt yr i huvudet.. Men men. Är kvar i ketos, vilket ju känns bra.
  • mirorari

Dag 4 idag. Vågen visar på -2 kg, och måttbandet på -10 cm runt midjan! Härligt!

Just nu känns det som att jag faktiskt kommer att palla 1½ vecka till på ren kur. Det handlar nog bara om att verkligen bestämma sig!

Heja heja!

• mirorari
    Buffy26 skrev 2011-01-08 18:20:08 följande:
    Hej en fråga, jag bor i stockholm, och vill oxå köra ren kur, i 14 dagar, vart kan man köpa det?? jag hittar inte via googlet, kan man beställa via internet?? eller måste man gå hem till folk typ?? och finns det kroppar som inte det blir någon förändring fast man tagit kuren i 14 dagar?? eller går man ner ändå? 
    Jag går hos Lena vid Hornstull. viktklubben.se Hon är jätteproffsig! Ta kontakt med henne; uppgifter finns på hemsidan.

Här är jag inne på den 6:e dagen. Ketosstickorna visar fortfarande starkt lila, men på vågen har det inte hänt något sedan igår. Fortfarande -2,5 kg.
    Däremot har centimetrarna börjat försvinna rejält från midjan (-10 cm), bröst (-3 cm), stuss (-1 cm) samt lår (-3 cm). Fantastiskt!!
    Och då har jag ändå syndat lite. Ätit två-tre kokta ägg/dag för att jag varit så himla hungrig. Dock enbart protein och fett, så jag har ju stannat kvar i ketosen..

Kan tipsa om att krydda kycklingsoppan och grönsakssoppan med curry, och svampsoppan med timjan. Blir jättegott!
  • mirorari

Dag 8 för mig! Vågen visar på -2,9 kg. Dock har jag fått kvinnoveckan i dagarna, och känner att jag samlat lite vatten. Har alltså förmodligen gått ned mer, men det ser ajg först om ett par dagar.

Jag kör ren kur, men fuskar med lite protein ibland när hungern blir för svår. Ett par kokta ägg blir det då, eller någon liten bit kycklingfilé. Har varit i ketos sedan dag 3, vilket känns väldigt bra!

Heja oss!!

• mirorari

Jag fick också betala 250:- för en första konsultation! Trodde det var samma för alla?? Hon läste också i princip bara upp det som stod i brochyrerna. Kändes knappast värt pengarna..

Svar på tråden Cambridge för viktminskning...