• Tindro

Cambridge för viktminskning...

Hej allihopa! 
    Jag tänkte ansluta mig till er tråd. Jag började med cambridge idag och tänker köra ren kur. Får dessvärre inte igång vågen här hemma, men hos konsulenten vägde jag 66 kg och jag är 160 cm lång. Jag har inte satt upp någon direkt målvikt, men siktar på 56 kg så får jag se då om jag vill gå ner något mer. Hoppas verkligen att jag kommer klara det här! Jag kommer förmodligen skriva här var och varannan dag - hoppas på att vi kan stötta och heja på varandra! Har läst igenom tråden och ni är så duktiga! Blir verkligen inspirerad av er!  Solig

• Tindro

Är nu inne på min andra dag på Cambridge. Det går bra! Känner mig inte så hungrig, men kommer ibland på mig själv med att planera vad vi ska äta till middag Avbryter när jag kommer på mig själv och tänker istället på vad jag ska bjuda mig själv på när ja klarat en vecka på ren kur - bygga naglar kanske? Eller något annat kul!
    Jag känner mig ganska yr idag dock, men det kanske är vanligt? Jag fick inte vågen att fungera men ska se om jag kan köpa en ny efter jobbet idag. 

Hur var de första dagarna för er?  

Kul att det började flera nya! 

Svar på tråden Cambridge för viktminskning...