Cambridge för viktminskning...
Andra kommentarer än uppmuntrande undanbedes vänligt men bestämt!
...
HEJJA ALLA OSS!!

Asså angående varför man i England (säkert andra ställen också) går på 4 påsar... http://www.cambridgeweightplan.com/userfiles/file/Nutritional%20info/CAD013_INGNUTinfo_full.pdf
Dessa innehåller färre kolhydrater (färre av allt egentligen) och behöver 4 för att komma upp i fullvärdig näring.
Mimtoo... testa att krydda chokladen med kardemumma och massor av kanel. Samt drick gärna med is i om du har möjlighet. Det bli MYCKET bättre då.
Jag förutsätter att alla dessutom kör sina shakes med mixerstav- det blir ofattbar förbättring då.
Är så stolt över mig själv! Dag 7 avklarad och massa minus på vågen. Jag började mitt i menstid så jag tar inte min höga -4,5 på så stort allvar. Sedan vet jag att jag tappar sjukt mkt första veckan för att sedan ha en riktigt riktigt trög viktnedgång och ALLA brukar gå om mig med hästlängder men det gör inget för nu har det roliga äntligen börjat! ÄNTLIGEN är jag i ketos!!! Det tog mig 7 dagar!
Ha lite fantasi tjejer och våga blanda CK med kryddor- drick varmt, drick iskallt. Gör det ni behöver göra för att lyckas i längden!