Cambridge för viktminskning...
Chokladflis jag vet vad ketos är min undran var hur mycket mjölk jag kunde ha utan att gå ur ketosen. 1 tsk mjölk i 1 kopp kaffe el....? Det var min undran
Chokladflis jag vet vad ketos är min undran var hur mycket mjölk jag kunde ha utan att gå ur ketosen. 1 tsk mjölk i 1 kopp kaffe el....? Det var min undran
Tycker dag 2 funkat bra men har en annan fundering nu, för en stund sen blev jag väldigt skakis var riktigt otäckt. Är ni med om samma? Kommer det bli så ibland tills jag börjar äta? Har nån en teori vad det kan vara?
Å syster C inte hade jag en tanke på blodsockerfall klart det säkerligen var det som hände. Känner mig lugnare nu med den vetskapen. Chokladflis det var en bra ide att testa så, gör det på to-sö när jag är ledig så behöver ingen annan en familjen se mitt surmulna jag då, kanske kan jag lägga av med kaffe på den tiden med. Japp det satsar jag på.
Min 3e dag o jag tycker man borde införa totalförbud på syltkakor. Ingen bra dag idag
Syster c gillar ditt inlägg 106 detta är en pepptråd. Jar hade lite otur så jag har varit på akuten med min son i snart ett dygn så blev att äta igår o idag men imorgon blir det bara ckpåsar igen. Hur löser ni de situationerna? Borde jag kanske inte ätit? Nåja jag gjorde det nu. Min syster åt ren ckkur i 6.5 månader o hennes läkare o konsulent sa att ck är den enda vlcd man kan äta länge om man är frisk! O jag tror att vi alla är medvetna om att nån form av livsstillförändring behövs göras till man börjar äta normalt igen. Om du är emot detta varför går du själv på itrimdiet? Släpp det själv för du blir inte trovärdig att gå på din pulverdiet o klanka ner på andra sen. Freja jag tycker du är otroligt duktig o är ett föredömme för du fixat det så länge o visst får även vi överviktiga gå upp under jul o nyår precis som alla andra Ni är enormt duktiga alla
Chokladflis jag tänker med det "jag har mellan öronen" är en väldigt klippsk människa ska du veta det är min syster med ska du veta trots att hon kura så länge. O hör o häpna bra mår hon med idag inga njurproblem hos henne inte. O nej inga andra sjukdommar heller o jag måste säga att jag tror mer på läkare o konsulenter säger o ja jag har full koll på vad konsulenter har för utbildning har du? Min konsulent är väldigt högutbildad inom detta område O vet du min syster använder oxå det "hon har mellan öronen" är oxå väldigt klippsk o snabbtänkt trots så lång tids kurande.
Ambassadör önskar dig riktigt lycka till med dina start imorgon
Syster c hur gick det med sorbe/glassen? Då min lille älskling varit mycket dålig i några dygn o vi varit på observation på akuten så har jag inte fått stuktur med nåt men nu är han på benen igen, omän vingliga sådana, så jag börjar om idag på dag 1 med struktur o nolltolerans
Klart du kommer fixa det jenniepärlan nu är ju snart de värsta dagarna gjorda o du går mot ljusare tider. Varför ska man äta 4påsar? Min konsulent har sagt 3 påsar o minst 3 lit vatten gärna lite till
Okej bara jag som trodde att det var samma antal påsar oavsett var i världen man befinner sig o där cambridge säljs. Vilken dag är du inne på ambassadör?