Cambridge för viktminskning...
Syster c strunta i chokladen det är rena fördärvet tänk blää o yippi för nya kroppen istället. Gör en rensning o släng annars det är ju gammalt nu iaf
Tänkte testa din mintsorbe med omrörning idag på min dag 2.
Syster c strunta i chokladen det är rena fördärvet tänk blää o yippi för nya kroppen istället. Gör en rensning o släng annars det är ju gammalt nu iaf
Tänkte testa din mintsorbe med omrörning idag på min dag 2.
Jag valde att berätta el de såg när jag gjorde i ordning min lunchpåse o vatten så prata vi lite kring det o sen var det inget längre de andra börja med nyttigare alternativ med. Nu har jag vart hemma några dagar o blir hemma veckan som kommer med så ska bli roligt att se om deras förändringar består ännu.
Syster c vaf bra resultat vilken hejjare du är Tokstolla: är choklad o kanel gott ihop? Kanske jag som är lite anti för jag inte gillar den påsen. Jag börjar min dag3 idag med världens huvudvärk......
Hej på er är inne på dag 5 o känner mig äntligen klart i huvudet men trött/slö. Funkar okej har kunnat fokusera bra på att få till det. Hur går det för er? Har en fundering till er, jag läste en blogg igår där nämndes vattenförgiftning o sen inget mer, vad innebär det? le Kan vi drabbas av det när vi dricker våra litrar vatten?
Viggos mamma: klart kilorna ska bort vi ger ju gärnet för beach 11 el? Jag är inne på dag 5 o har hittat tron på detta igen tänk framåt bara
Bebbin klart du ska hänga med oss, jag tycker faktiskt att de flesta smakerna är goda. Jag blandar banan+choklad, jordgubb+choklad o mintchokladen har jag fryst med omrörning. Älskar gröten o ljum vanilj med kanel o kardemumma. Svampsoppan får lite timjan el basilika o kyckling lite curry el så dricker jag alla naturella utom chokladen. Mintchokladen tänkte jag ha enbart på lö som lite "festligare" soppa. Syster c o ni andra som kör motionspass vad duktiga ni är det fixar inte jag ännu. jag nöjjer mig med naturlig motion som promenader i snabb takt. Tvillingmamma hag har oxå suget runt 16 för mig funkar att dricka te då o vara extra mycket sysselsatt då.
Jag är på dag 5 idag på de som jag dricker kalla ser jag till att ha riktigt kallt vatten. Kommer du på nya blandningar el kryddningar hojta gärna till då. Skriver en lite om "påsmat" dagarna på bloggen. Detta kommer du grejja, ha fokus på målet o att det rör sig om några få veckor i vårt liv el ja lite fler veckor för mig
@bebbin: jag blandar alla med 2-2.5 dl vatten beroende på humör o gröten stod på paketet att man skulle ha 1 1/2 dl vatten o sen i micron några min, glöm ej omrörning under tiden
@timmon: jag älskar gröten med lite extra kanel bara mums
@jennipärlan jag är glad för din skull att du snart är i mål o att det verka gå så bra för dig, men gissa om jag är avis på dig
Jag är själv inne på dag 6 idag men inte i ketos ännu men tror det beror på de dropparna mjölk i kaffet, men nu är det slut med det för jag har köpt nytt kaffe. Känner ingen hunger el sug o det är ju bra iaf. @bebbin lycka till på din första dag
@jenniepärlan jag har rätt många men tar lite i taget o gläds för var kilo jag kommer närmre mitt mål.
Blir ni ixå så pigga att ni knappt kan sova?
@bebbin: jag använder alltid mixerstav tycker det är enklast o snabbaste sättet. Men kan du inte blanda o skaka soppan o värma upp på spisen? Går det bra annars för dig? @ang konsultbetalning: jag har för mig jag läst nånstans på nätet att varje återförsäljare är sin egen o får då at ut en summa o därför kan det skilja mellan de olika försäljarna. Men var jag läst det har jag dessvärre glömt. En vän som oxå cambridgar på annan ort får betala för väg/mätning så hon gör det själv istället
Hur går det för er? Här funkar mina dagar är på dag 8 nu. Tror ni att man kan skölja munnen med sb12 el tugga deras tuggummi?
Hur går det för er? Här funkar det bra. Kul med lite nya ansikten med
Ketosstickor el ketonstickor. Hur går det?
@gambia90 håll ut snart väder det igen. Så håll ut nu bara tänk framåt o aktivera dig med nåt så inga knastankar ploppar upp
Perfekt gambia du kan fortsätta hemma hos mig sen ![]()
@gambia90 mota borta monstret det försvinner om du säger åt det på skarpen för du har inte plats med några monster längre. Så säger min som iaf
@alltif. Välkommen o lycka till säger jag
Om du dricker vatten innan påsen slipper du illamående enl min konsulent