Inlägg från: Serla |Visa alla inlägg
  • Serla

Pussa barn

Tycker att man kan pussas, men inte på munnen! Möjligen sina egna barn när de är små, men tänk er när sonen/dottern blivit tonåring.

• Serla
    Mariohn skrev 2010-12-16 15:11:34 följande:
    Däremot älskar jag INTE när andra föräldrar försöker få sina barn att pussa en. UÄCK!!!!!!! Det har hänt mer än en gång "Filip kan du ge M en puss? Joooo om hon blundar...kom igen nu" varpå ungen är grymt generad och jag också. Jag vill inte pussas med andras ungar och jag tycker inte att det är ett piss gulligt. Ungarna vill inte pussas med mig och skäms ögonen ur sig. Varför gör föräldrar så? 
    Håller med...
  • Serla
    Mariohn skrev 2010-12-16 16:02:45 följande:
    Eller som min kompis dotter som jag skrev om i den andra pussa barn-tråden. hon luktar mutta och äter sårskorpor och jag vill INTE att hon försöker pussa mig. Skitäckligt. 
    Hahahaha, åh, fy fan vad äckligt. Snorätare är inte heller så mysiga.
  • Serla
    Mariohn skrev 2010-12-16 15:58:06 följande:
    Min man är 27 och han pussar fortfarande sin mamma på munnen och säger att han älskar henne. Jag tyckte att det var konstigt först men jag kommer från en familj där vi inte ens pussar varandra på kinden. Nu pussar jag svärmor och svägerskan på kinderna alltid och vårt barns kusiner pussas hela tiden. Däremot tyckte jag att det var obehagligt när svärfar försökte pussa mig på munnen och det tycker jag fortfarande så jag säger ifrån. Det känns helt fel. 
    Skulle bli helt förskräckt om min svärfar försökte pussa mig på munnen. Kinderna tycker jag är helt ok och i min familj så pussas vi ofta på kinderna. Munnen är för intim att pussa andra än sin partner på, möjligen då sina egna små barn, men definitivt inte andra personer!
    Känns lite skevt att pussa sin mamma på munnen när man är så gammal...
Svar på tråden Pussa barn