• Nyfiken86

Barnens Bokklubb!

Hejsan!

Jag undrar om någon av er här ute är med i Barnens bokklubb.. och är ni nöjda med det?

Kan man avbeställa böcker lätt om man inte vill ha just dom böckerna den månaden??

Hur är böckerna man får?

Jag är gravid i v.33 o funderar på att gå med.. smart eller dumt? ;)

• Svar på tråden Barnens Bokklubb!
  • sweran

jag var med där förut... gillade det inte. nu är jag istället med i lilla svalan tror jag den heter... där är det inga färdiga bokpaket, utan man får hem en liten tidning o kan välja själv vad man önskar köpa,,, jättebra service oxå... 

• Nyfiken86
    sweran skrev 2010-12-16 13:31:52 följande:
    jag var med där förut... gillade det inte. nu är jag istället med i lilla svalan tror jag den heter... där är det inga färdiga bokpaket, utan man får hem en liten tidning o kan välja själv vad man önskar köpa,,, jättebra service oxå... 
    okej.. vad kostar det??
    har du prövat goboken??
  • sweran

goboken var det första jag provade... men det där med färdiga bokpaket är inte min grej... så lätt att glömma avbeställa o få hem massa man inte vill ha...

det beror ju på vad man väljer för böcker såklart... men tycker att de har väldigt bra priser på de böcker jag köpt...
    just nu har det mest blivit böcker till bonusarna som är 10...
    är nog det jag gillar bäst med lilla svalan, de har böcker som passar från nyfödd upp till tonåren :)

• humma

Vi har Barnens Bokklubb sedan 12 år tillbaka! Jag gillar dem starkt (eftersom jag fortfarande är medlem!) och tycker att det är smidigt att avbeställa och även att skicka tillbaka om det skulle vara så att jag missat. Det händer nästan aldrig numer då jag får en påminnelse från dem via mailen när det kommer en ny!

• 071001

Jag tycker inte att nån av dem är värt besväret då jag alltid har 20% på barnböcker på Åhléns samt att det ofta är rea nånstans.

• Hallonröd

Är med i Barnens Bokklubb och har varit i ca 12 år, sedan äldste sonen var liten. Tycker det är bra och man kan lätt avbeställa när man inte vill ha månadens bok.

// Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Nyfiken86

Ni som har Goboken.. kan man anmäla sig redan nu?
    Eller måste man vänta tills barnet är fött??

Svar på tråden Barnens Bokklubb!