• Anonym (Zinna)

Vilken är din kink eller fetish?

De flesta människor har någon form av hemlig kink eller fetish, vilken är din?

Jag kan börja:
    Jag tycker om när min fru dominerar mig, har sitt nithalsband och piskan.
    När hon viskar i mitt öra vad hon ska göra med mig.
    Sedan älskar jag att leka med våra stora dildosar på frun.

• Svar på tråden Vilken är din kink eller fetish?
  • Anonym

Dominans k9 sträng rektor som straffar eleverna (Gymnasienivå) dubbelmacka binda fast gruppsex

• Crillz

Min fetish/kink 

Är att jag älskar att bli dominerad av en kvinna! Vara underlägsen hon kan binda fast mig allt bara hon behandlar mig som en slav ungefär! 

Och sedan har jag en fetish för att lukta på fisar och känna dom emot min kropp.

• plastkillen
    Farau skrev 2012-12-29 11:57:06 följande:
    Mest anonyma här ;) jag fantiserar om att göra en stripp/ runkshow på en tjejfest typ CFNM !!!

vem skulle inte vilja de :)))
  • BillyM

Nu på sistone har jag börjat fantisera om att runka framför en kvinna, gärna att hon är fullt påklädd och ger order t ex snabbare, långsammare, djupare. I fantasin blir hon alltmer upphetsad, tjock i rösten, börjar ta på sig själv mm, slutar med antingen jag kommer eller vi har sex.

Kanske ska ha det som nyårslöfte :)

• Anonym

Jag älskar tanken av att göra det mot min vilja. Att han bara drar ner mig i sängen och kallar mig fula ord och säger förnedrande meningar som "du gillar det här va din slampa?" Och om jag inte svarar så ska han säga n

• Anonym

Jag älskar tanken av att göra det mot min vilja. Att han bara drar ner mig i sängen och kallar mig fula ord och säger förnedrande meningar som "du gillar det här va din slampa?" Och om jag inte svarar så ska han säga något i form "svara annars straffar jag dig".

Straffen i sig kan vara allt från hårda spankingar till att jag trycks ner hårt i sängen.

Jag går verkligen igång på att bli så sjukt undergiven.

Då menar jag att han ger mig allt han har och behandlar mig som en liten slyna.

Men ibland gillar jag att bara ha myssex! ;)

• Lasse333
    Anonym (sommar) skrev 2012-11-18 10:04:18 följande:
    Exhibitionism och gubbar och gärna de två tillsammans.
    inboxa mig
  • Anton Chigurh
    Anonym (LoveHjärtaheart) skrev 2012-12-10 08:48:25 följande:
    Gillar att klä mig i sexiga underkläder, nätstrumpor, höga lackstövlar

och bli grymt dominerad av min kille.
    My kind of girl.....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Fluppidupp

Jag känner mig himla sexmysig i stickade kläder. Visst det gör jag i stayups också. men stickat är ju lite mer ovanligt.

• fembarnsfar1967

Fitness- och bodybuilder-kvinnor, helst utan silikon.

Allergisk mot alla former av uppfostran, att försöka få den här gamla hunden att sitta leder bara till elände.
Svar på tråden Vilken är din kink eller fetish?