• MonaF

Blod på mattan!

Hej, alla Familjare.

I fredags så satt jag och min 8 årige son och tittade på Idol som vanligt.  Han är extremt förtjust i hårdrockaren Jay. När han blev vann finalen så hoppade min son upp och fick armen i bordet och slog upp armbågen. Då så kom det massa blod på min nya vita matta Som jag fått av min mormor. Min son fick lite Alvedon men klagar fortfarande på att han inte kan röra lillfingret. Jag sa att det var trams och skällde ut honom. N u eftteråt så känner jag mig lite nyckfull och undrar om jag borde ge honom datorförbud eller dylikt.

Men, saken var att jag undrade om någon vet hur man får bort blod från en vit matta? Någon som har något bra tips? Väldigt tacksam för hjälp!

Mvh Mona 

Idol
  • Svar på tråden Blod på mattan!
  • Ammi84

har du ingen fantasi. detta inlägg har varit uppe förut då du försökte skojja och se hur folk skulle reagera. Hahaha, very funn..NOT! Om jag minns rätt så är det inte ens du som skrivit inlägget utan kopierat det från ngt annat forum. Grow up!

• viseversa

Varför i hela friden skällde du ut honom? och VARFÖR ska du ge honom dataförbud? För att han oavsiktligt förstörde din matta med sitt blod eller? Jisses omd et är så du resonerar så sök hjälp.

• viseversa
    Ammi84 skrev 2010-12-17 15:14:31 följande:
    har du ingen fantasi. detta inlägg har varit uppe förut då du försökte skojja och se hur folk skulle reagera. Hahaha, very funn..NOT! Om jag minns rätt så är det inte ens du som skrivit inlägget utan kopierat det från ngt annat forum. Grow up!
    Phu vilken tur attd et bara är ett skämt. men vänta nu ts verkar bekant. det är hon/han som skrev osttråden också!
  • Biinzan

Men snälla nån, är väl fan inte hans fel att han slog i armbågen i bordet ?! Du kan inte skälla ut honom för det. Stackars barn. Nu blev jag irriterad!
    Tror att kallt vatten ska fungera på blod har jag fått för mig! Testa.

Gravid första barnet, bf 2011 <3
  • MonaF
    Ammi84 skrev 2010-12-17 15:14:31 följande:
    Lägg av!

Ingen tar mig på allvar på denna sida! Sluta upp med det och bete dig som en vuxen människa! 
  • Vickan I

Men kom med ngt nytt!

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Topcom

Ska det här vara kul? Kom på något bättre. Fan vad tråkig hjärna folk måste ha ibland. Snaaaaaaaaaark..

• viseversa
    Biinzan skrev 2010-12-17 15:16:18 följande:
    Men snälla nån, är väl fan inte hans fel att han slog i armbågen i bordet ?! Du kan inte skälla ut honom för det. Stackars barn. Nu blev jag irriterad!
    Tror att kallt vatten ska fungera på blod har jag fått för mig! Testa.
    Men ts är inte seriös. Hon har skrivit en lika konstig tråd förut! Ska se om jag kan hitta den och länka!
  • Thalis
    MonaF skrev 2010-12-17 15:13:07 följande:
    Hej, alla Familjare.

I fredags så satt jag och min 8 årige son och tittade på Idol som vanligt.  Han är extremt förtjust i hårdrockaren Jay. När han blev vann finalen så hoppade min son upp och fick armen i bordet och slog upp armbågen. Då så kom det massa blod på min nya vita matta Som jag fått av min mormor. Min son fick lite Alvedon men klagar fortfarande på att han inte kan röra lillfingret. Jag sa att det var trams och skällde ut honom. N u eftteråt så känner jag mig lite nyckfull och undrar om jag borde ge honom datorförbud eller dylikt.

Men, saken var att jag undrade om någon vet hur man får bort blod från en vit matta? Någon som har något bra tips? Väldigt tacksam för hjälp!

Mvh Mona 
    Några flaskor rött vin ........
    Snart mamma- igen!!
  • Topcom
    MonaF skrev 2010-12-17 15:16:23 följande:
    Lägg av!

Ingen tar mig på allvar på denna sida! Sluta upp med det och bete dig som en vuxen människa! 
    Kanske beror på att en människa som denna mamma inte finns. Ingen kan vara så sjuk i huvudet. Hoppas jag alla fall.
  • Thalis
    Thalis skrev 2010-12-17 15:18:34 följande:
    Några flaskor rött vin ........
    Till dig själv eller mattan du väljer!
    Snart mamma- igen!!
  • MonaF

nu blir jag förbannad!

ingen har tegit mig serriöst på denna sida!

jag ska bojkotta denna sida om alla ska hålla på  att skriva att jag skämtar?!

• viseversa
    MonaF skrev 2010-12-17 15:19:52 följande:
     nu blir jag förbannad!

ingen har tegit mig serriöst på denna sida!

Om du INTE skämtar ts så har du allvarliga problem. men ja jag tror du driver med oss för att få reaktioner.
  • Vickan I
    MonaF skrev 2010-12-17 15:19:52 följande:
    *vinkar*
    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • MonaF
    Vickan I skrev 2010-12-17 15:21:39 följande:
    *vinkar*
    -Hur barnslig får man vara?!

I finnland skulle du fått en örfil och en rejäl utskällning! 
  • viseversa
    MonaF skrev 2010-12-17 15:23:17 följande:
    -Hur barnslig får man vara?!

I finnland skulle du fått en örfil och en rejäl utskällning! 
    Tur vi inte bor i finnland då och att man inte kan smälla till någon genom dataskärmen!
  • Thalis
    viseversa skrev 2010-12-17 15:24:10 följande:
    Tur vi inte bor i finnland då och att man inte kan smälla till någon genom dataskärmen!
    Hahahahahahahaha

Förresten vart ligger det ställe som ts nämner,Finnland?
    Snart mamma- igen!!
  • viseversa
    Thalis skrev 2010-12-17 15:29:18 följande:
    Hahahahahahahaha

Förresten vart ligger det ställe som ts nämner,Finnland?
    jag har ingen aning! Ts var i Finland får man smälla till folk menar du?
Svar på tråden Blod på mattan!