Inlägg från: I have a kid |Visa alla inlägg
  • I have a kid

Min dotter 14-åring "ligger runt"

TS  nästan ALLA 14 åringar jag känner å yngre har sex. Det har blivit som en slags status grej bland tonåringarna.
     Min syster,  jätte blyg osv Fick jag veta varit sexuellt aktiv länge å hon är bara 16. Chokad blir man...

Men finns nog inte så mkt du kan göra åt saken, annat en informera om ALLA könsjukdomar, och berätta om riskerna med att bli ofriviligt gravid osv.

• I have a kid
    Tekaka skrev 2010-12-18 14:26:29 följande:
    Mm, det har ju gått så långt ja. En ungdom som har blivit sedd och fått bekräftelse hemma söker inte bekräftelse hos killar på det sättet. De är trygga i sig själva.

Sorgligt är det.
    ja det kan du ha rätt  i !

Min syster har blivit utnytjad av våran styvpappa då hon var ett barn. I början då hon var typ 13-14 så gick hon
    Först  klädd i stora tröjor, visade typ ingen kropp, sen efter hon börjat hänga med killar, så går hon runt i 
     sånna shorts som är till för 6 åringar (  visar typ hela skinkorna) sen uringade tajta toppar. TOTAL förändring på hennes klädstil /sett att vara på bara 1 halv år.

jag trode dom som varit utnytjade inte skulle gå klädd så ! ACK så fel jag hade
  • I have a kid
    I have a kid skrev 2010-12-19 02:19:10 följande:
    ja det kan du ha rätt  i !

Min syster har blivit utnytjad av våran styvpappa då hon var ett barn. I början då hon var typ 13-14 så gick hon
    Först  klädd i stora tröjor, visade typ ingen kropp, sen efter hon börjat hänga med killar, så går hon runt i 
     sånna shorts som är till för 6 åringar (  visar typ hela skinkorna) sen uringade tajta toppar. TOTAL förändring på hennes klädstil /sett att vara på bara 1 halv år.

jag trode dom som varit utnytjade inte skulle gå klädd så ! ACK så fel jag hade
    ```Föredetta styvpappa``
Svar på tråden Min dotter 14-åring "ligger runt"