Min dotter 14-åring "ligger runt"
Ha! hade egentligen velat vara anonym i den här tråden men nåja :)
Jag var en väldigt kåt 14-åring, jag debuterade lite senare än så (15) men tyckte sex var oändligt spännande och betade av många sexparters de första åren, min mamma antydde en gång att jag skulle få dåligt rykte när hon anade hur det låg till och det var första en enda gången mina sexvanor fått mig att må dåligt, sex gick från någonting kul och spännande till att vara smutsigt och dåligt, något jag inte förväntades vilja ha utan bara "ge" till rätt person (inte som i att vänta till äktenskapet men att låta killen vänta tills de bevisat att de menade allvar typ) och det sänkte mitt självförtroende ganska ordentligt ett tag, jag ville ju inte ha något förhållande, däremot hade jag några KK:s men dom behövde definitivt inte bevisa att dom menade "allvar" för min skull :)
Så mitt tips är: Försök ha en öppen dialog med dottern, misstänker ni att hon mår dåligt så ta henne till bup, är killarna äldre och det finns misstanke om utnyttjande så anmäl, men handlar det vara om att ni är missnöjda med hennes sexliv så låt henne vara.
Dessutom ligger tonåringar mindre nu än när "vi" var yngre, tror till och med jag läst att det är rekordlite!
www.expressen.se/halsoliv/sex--relationer/dagens-ungdomar-har-ovanligt-lite-sex/