• Anonym (Mirranda)

Dottern har svalt lite sudde...farligt?

Min dotter har svalt lite sudde, är det farligt? 

• Svar på tråden Dottern har svalt lite sudde...farligt?
  • Lussekatten87

Menar du suddgummi?

• Anonym (Mirranda)
    Lussekatten87 skrev 2010-12-18 21:31:44 följande:
    Menar du suddgummi?
    ja
  • monstermamman

NEj de kommer ut den naturliga vägen de är ju inte gifter i dagens suddigum!

• Anonym (Mirranda)

Kan inte fastna på vägen?

• Lussekatten87

Okej,Jag åt jämt upp min systers suddgummin (med doft) när jag var liten och minns inte att jag fick ont i magen eller mådde dåligt på något sätt. Det du kan göra är att ringa giftinformationscentralen för att fråga.

• Anonym (Mirranda)

men då låter det ju som om jag inte behöver oroa mig det minsta? 

• Lussekatten87

Nej det tycker jag inte!

• Anonym (Mirranda)

Tack! har en full sambo här hemma och orkar bara inte ta tag i något!

• McIris
    Anonym (Mirranda) skrev 2010-12-18 21:43:31 följande:
    Tack! har en full sambo här hemma och orkar bara inte ta tag i något!
    Det låter allvarligare än lite svald suddigum!
  • Anonym (Mirranda)
    McIris skrev 2010-12-18 22:50:44 följande:
    Det låter allvarligare än lite svald suddigum!
    :/ Det är inte så roligt!
  • Jesper f

Du kan vara lugn, du har inte första ( eller sista ) barnet som äter sudd.... och nej, har hon inte ätit stor mängd fastnar det inte på vägen. Ge din dotter ett extra glas mjölk, eller fil att dricka, så hon lägger sig med något i magen å tarmarna får "knåda på", så kommer det där komma ut rätt ända inatt eller imorgn utan någon störra skada än erfarenheten att sudd, förmodligen inte smakar gott att äta ;)

• McIris
    Anonym (Mirranda) skrev 2010-12-18 22:52:28 följande:
    :/ Det är inte så roligt!
    Nä, du har rätt. Menade inte o va taskig! Sorry. Suddigum är inte farligt alls, mjukt o lent för magen Min lilla slickade i sig tvättmedel härom veckan, det kändes läskigt.
  • Anonym (Mirranda)
    McIris skrev 2010-12-18 22:56:16 följande:
    Nä, du har rätt. Menade inte o va taskig! Sorry. Suddigum är inte farligt alls, mjukt o lent för magen Min lilla slickade i sig tvättmedel härom veckan, det kändes läskigt.
    nej nej! Jag tog det inte så! Jag menade att det inte är så roligt med min sambo som är full! Är ASless på honom och kände mig lite sedd av dig faktiskt som uppmärksammade det! kram!
  • McIris
    Anonym (Mirranda) skrev 2010-12-18 23:20:12 följande:
    nej nej! Jag tog det inte så! Jag menade att det inte är så roligt med min sambo som är full! Är ASless på honom och kände mig lite sedd av dig faktiskt som uppmärksammade det! kram!
    Ja, jag förstår det vännen! Hoppas du får kraft nån gång att göra nåt åt det. Varm kram.
Svar på tråden Dottern har svalt lite sudde...farligt?