ont i rygg och "växtvärk" i låren. Gravid?
Hoppas på att inte bli fördummad nu.... det är bara så att jag tror att jag hade ÄL för en-två veckor sedan. (Har oregelbunden mens och det är svårt att hålla koll) Nästan ända sedan dess har jag haft superont i hela ryggen, främst svanken, och galen växtvärk i benen från låren och upp typ över där äggstockarna sitter. Mår även illa, men detta gör jag även pga IBS så det är svårt och veta om illamåendet har något med saken och göra. Jag är även väldigt trött...
Jag brukar inte ha ont konstant från ÄL till mens, och framför allt inte ont i ryggen. Detta kan givetvis bero på vad tusan som helst, men tankarna vandrar osökt in på möjligheten att jag kanske är gravid trots allt... Bör även tilläggas att jag denna månad åt rosenrot. Kan det kanske vara så att jag får ondare pga det? Har ni några funderingar? Känt detta själva?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-19 20:15
Bör tilläggas att jag fryser som besatt hela tiden, oavsett vad jag har på mig... (Och att oavsett om det är gravsymptom eller ej så antar jag att min hjärna mycket väl kan skapa symptomen bara för att jag går och tänker så mycket på det.. )