5 veckors bebis som bara skriker...
Jag har en liten bebis som blev 5 veckor igår, han kan vara nöjd korta stunder under dagen/kvällen å då pratar vi om bara nåra minuter åt gången då han kan ligga å kolla runt lite men resten av hans vakna tid skriker han bara.
Han sover rätt mycke för de mesta men nu den senaste veckan verkar han ha svårt att komma till ro och när han väl somnar så vaknar han efter nåra minuter igen.
Alltså jag vet att bebisar skriker, såklart, men han skriker ju nästan JÄMT! Han är ju nästan aldrig nöjd. Han vill bli buren hela tiden å jag bär honom men även om jag bär han så skriker han... Är de nå som är fel tror ni eller är han bara en skrik bebis?
Han har ofta ont i magen för han tar väldigt ofta fel tag om bröstet å på så sätt får han i sej väldigt mycke luft när han äter. Han får sempers magdroppar men dom verkar inte hjälpa nå speciellt...Men jag tror inte att de är magens fel att han skriker jämt för man brukar märka på han när det är magknip då han verkligen gallskriker å spänner hela kroppen.
Han är väääälidigt snuttig men han går upp bra i vikt så han lär ju bli mätt av min mjölk?
Nån klok människa som har nå att säga?