• Äntligen dax

Hur tidigt har ni testat positivt och med vilket test?

Jag undrar hur tidigt ni har plussat som tidigast? Och då är jag mest intresserad av er som haft koll på er ägglossning med stickor eller med VUL. Berätta gärna vilket test ni använt också Är sugen på att testa på julafton och är det BIM - 3. Kan det funka tro?

• Svar på tråden Hur tidigt har ni testat positivt och med vilket test?
  • InaLo

Jag plussade bim-5 Äl+9 eller 10 med testlagrets. Jag tycker att om du ska testa tidigt så ska du använda testlagrets eftersom de inte brukar ge spökstreck vilket CB ofta gör och billiga tester med.

• Äntligen dax

Är testlagrets tester bra? De är dom jag har men jag trodde de tillhörde gruppen "billig-skit"

• Äntligen dax

InaLo: Kul att höra att du testade så tidigt Var det med vanligt test eller extra känsligt test?

• Hanniz84

jag testade på BIM-6 med testlagretsstickor... det va svagt men fullt synligt

Isa <3
  • InaLo

Jag testade med testlagrets och har använt dem flera gånger innan och aldrig fått spökstreck på dem. Vi hadde försökt 9 gånger innan det gick så det blev en del testande. Cb gav ofta små svaga streck när jag inte var gravid och testlagret visade inget sådant även om jag testat med samma utin. Billiga tester visade spökstreck på vart anat test faktis. Det var lite jobbigt faktist.
    Jag tycker att förutom CB digital så är testlagrets bäst.
    När ska du testa då?

• Äntligen dax
    Hanniz84 skrev 2010-12-20 10:27:04 följande:
    jag testade på BIM-6 med testlagretsstickor... det va svagt men fullt synligt
    Oooooh...jag måste nog ändå testa på julafton
  • InaLo
    Äntligen dax skrev 2010-12-20 10:29:47 följande:
    Vilken bim är du på då?
  • Äntligen dax

Är lite nojig för att testa tidigt. Har provat göra det och fått negativt ända till BIM-dagen. Det slutade med ett tidigt missfall i v. 4+4. Så jag är lite orolig för att låga hormonnivåer ger dålig prognos. Om jag då testar negativt på några dagar innan så tyder det ju just på det.

• Hanniz84
    Äntligen dax skrev 2010-12-20 10:29:47 följande:
    Det tycker jag... men bli inte ledsen om det inte visar ngt... kan ju va för tidigt.. är ju så olika från person till person . men önskar dej lycka till!!! vilken julklapp det skulle bli

jag testade på våran dotters 1års dag..
    Isa <3
Svar på tråden Hur tidigt har ni testat positivt och med vilket test?