När slutade ditt barn med nattblöja?
Som rubriken lyder, när slutade ditt barn med nattblöja? Verkar vara så himla olika!
Som rubriken lyder, när slutade ditt barn med nattblöja? Verkar vara så himla olika!
Samtidigt som hon slutade ha blöja på dagen, så ungefär vid två och halvt
Jag tror att det är väldigt olika, men min dotter slutade med nattblöja strax efter sin 2-års dag. Dagblöjan åkte någon månad tidigare.
2,5
När han va 2,5 år va blöjan alltid torr på morgonen så vi tog bort den. Dagtid hade han däremot blöja några månader till.
Min dotter blev torr på natten vid 4,5 år. Var torr på dagen strax före 2,5 år. Äldsta sonen blev också torr vid 2,5 år, men har ff nattblöja och är 4 år nu. Yngsta är 2,5 nu, men är bara torr hemma, men behöver blöja på dagis, när vi är ute och åker och på natten.
yngsta har precis slutat med nattblöja, hon är 1 år och 9 månader, äldsta slutade nån gång innan hon fyllde ett.
Sonen togs den bort samtidigt som dagblöjan vid 2 år och 4 mån ungefär.
Dottern torr dagtid vid 1,5 år , nattblöjan togs bort för nån vecka sen, hon är 4,5 år.
Vet inte vem jag ska rösta för, det har varit hemskt olika här
Äldsta dottern slutade dagtid vid 2 år, på natten vid 6,5 år
sonen är 7 år och har inte slutat än
Minstingen slutade både dag och natt innan hon fyllde 2 år
3,5 år på natten, 3 år på dagen.
Samtidigt som med dagblöjan, dvs precis 2 år fyllda.
Strax innan 3-årsdagen.
Oj va tidiga era är! Min son kissar jättemycket på mätterna då han dricker mycket välling! Här är det dubbla blöjor på natten för att undvika läckage! Han har kissat på pottan ca 10-talet gånger men inte i närheten att sluta med blöja
Han är 2,5 nu glömde jag skriva
2år och 4 månader. Tog dagen först och nån vecka efter även nattblöjan...
Äldsta dottern slutade med blöja helt och hållet då hon var 1½ år.
Yngre dottern slutade vid 2 år.