• avelina92

Är detta hudcancer?! (BILD)

Jag är så orolig.... Jag solar väldigt ofta solarium (BEROENDE FRAMKALLANDE) trots min farmor dog i Maligns melanom. Har på senare dag upptäckt denna vira fläck på min överarm! Publicerar två bilder, en normal och en som jag gjorde lite mörk för att ni ska kunna se ordentligt...!
    Snälla någon hjälp mig, sitter och gråter just nu... Jag vill helst inte ha någon som predrikar att som man bäddar får man ligga... :(

Och här är den lite förmörkade bilden....

• Svar på tråden Är detta hudcancer?! (BILD)
  • avelina92

Hoppsan, ser nu att jag postade den i "barnhälsa", fel fel fel..... Men så ni vet..

• MikkisP

Om jag ska vara helt ärlig, tror jag inte du behöver oroa dig, då det liknar en vanlig pigmentförändring bara....läs lite om de fyra sorternas hudcancer :) oftast visar alla sig som mörkare fläckar/sår.

• Pionen

Nu är jag ingen expert, men jag tycker bara att det ser ut som pigmentförändring och jag tycker inte att det ser ut som något allvarligt.

• avelina92
    MikkisP skrev 2010-12-21 01:42:03 följande:
    Om jag ska vara helt ärlig, tror jag inte du behöver oroa dig, då det liknar en vanlig pigmentförändring bara....läs lite om de fyra sorternas hudcancer :) oftast visar alla sig som mörkare fläckar/sår.
    HOPPAS jag oroar mig i onödan. Varit helt förstörd hela kvällen!! Nu kommer jag ju att sova gott :- ) Godnatt!!
  • avelina92
    MikkisP skrev 2010-12-21 01:46:00 följande:
    Känns fläckarna obehagliga/kliar dom eller något annat?
    Nja, näää inte direkt! De syns men känns inte hehe....
  • MikkisP

Ne, men då tror jag inte det är någon stor fara :) är du jätte orolig kan du ju alltid ringa vårdcentralen i morgon.

• avelina92

Ja ska göra de, tack TUSEN TACK för lugnande ord Nattinatti..

• Probably the best    in the

Googla Vitiligo...och se om det stämmer in på dig. Svårt att bedömma på bara den bilden.

Svar på tråden Är detta hudcancer?! (BILD)