• mmylove

LCHF 1 Januari 30 kg ska bort!

Den 1 Januari ska jag börja träna/banta, ska köra på LCHF och 30 kg vill jag ha bort.
    Några som också tänkt börja 1 Januari?
    Skicka gärna även tips på recept på LCHF mat.
    Skriv gärna om du också tänkt börja, hur gör du? Matschema, träningsschema? 

• Svar på tråden LCHF 1 Januari 30 kg ska bort!
  • mmylove
    GrodanHopp skrev 2010-12-21 16:22:11 följande:
    Im in!! Har visserligen börjat lite smått, men ändå;)
    Va roligt! Jag tänkte också börja med en gång men insåg fort att det kommer inte gå nu över jul nyår så jag har det som nyårslöfte istället :)
    Hoppas vi lyckas nu!! :)

KRAM! 
  • GrodanHopp

Jag tänkte börja mitt nyttiga liv o ta en paus under jul o nyår. Jag har ju redan tänket o inställningen att äta rätt. Så jag fuskar mest kring sånt jag inte kan avstå under jul, sen blir de ju lite knepigare när man äter borta. Men hemma e jag ganska strikt. E sjuk o har då blivit lat/slapp:/

• mmylove

Okej!
    Ja, det blir svårt när man inte äter hemma :/
    Okej, jag har massa gravidkilon kvar som ska bort. Även några sambokilo.
    Så jag hoppas på att jag ska lyckas att bli av med det mesta i alla fall :) 

• TessanE

Jag ska bort med 10 kg, börjar den 1a januari :)

• Dysch

Ja är på också.

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥Denniz 080417 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • mmylove

Vad roligt att det är så många som hänger på! Nu får vi peppa varandra!
    Jag har legat i magsjuka över jul tyvärr :( Men jag har i alla fall gått ner några kilo, får se om jag lyckas gå upp dem igen innan jag börjar eller om dom håller sig borta! Man kan ju alltid hoppas :) 

• GrodanHopp

Då är det bara att vänta in det nya året då kan tipsa om en super frukost: äggröra, ett halvt paket bacon. Om man tycker att det blir för salt kan man äta tex vitkålssallad till:)

Svar på tråden LCHF 1 Januari 30 kg ska bort!