• lokisse

Den nya eller barnet

Du som man har träffat en ny som du älskar hysteriskt. problemet är att hon inte vill ha dina barn boende hos er utan vill att du bryter kontakten. Vad väljer du?

Nej det tror jag inte!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Den nya eller barnet
  • icelolly

Alltid alltid barnet!!! Alla andra borde brinna i helvetet! Sorry för hårda ord men min far hamnade i den situationen och valde enligt mig fel. Vi har ingen kontakt idag och sorgen är enorm.

Kommer ALDRIG göra så mot mina barn. Att bli övergiven av sin förälder skadar en människa för evigt.

• Familytime

Var detta en allvarlig fråga? Borde inte den här ligga i sandlådan?

• lokisse
    Familytime skrev 2010-12-22 16:37:15 följande:
    Var detta en allvarlig fråga? Borde inte den här ligga i sandlådan?
    nej tyvär en helt alvarlig fraga
    Nej det tror jag inte!
  • icelolly
    icelolly skrev 2010-12-22 16:36:15 följande:
    Alltid alltid barnet!!! Alla andra borde brinna i helvetet! Sorry för hårda ord men min far hamnade i den situationen och valde enligt mig fel. Vi har ingen kontakt idag och sorgen är enorm.

Kommer ALDRIG göra så mot mina barn. Att bli övergiven av sin förälder skadar en människa för evigt.
    Kan tillägga att jag fick höra att de trots att de har sex barn tillsammans (inga gemensamma) inte har någon att fira jul ihop med och tar in på hotell för att inte sitta hemma själva. Undrar varför de är så ensamma..?
  • duvetmia

Alltså.. Känner man sin respektive så dåligt tror jag inte ens att man kan älska den människan.

• Familytime

Ok. Jag tog nog för givet att alla alltid väljer barnen. Konstigt vore ju annat liksom... Men jag tänker inte utanför boxen här, så klart.

• lokisse
    icelolly skrev 2010-12-22 16:38:57 följande:
    Kan tillägga att jag fick höra att de trots att de har sex barn tillsammans (inga gemensamma) inte har någon att fira jul ihop med och tar in på hotell för att inte sitta hemma själva. Undrar varför de är så ensamma..?
    dom har ju det dom valt... det dom valt bort insag dom kanske inte riktigt vad det var.
    Nej det tror jag inte!
  • Tant Green

Jag känner flera (nu vuxna) personer vars pappor valde en ny familj och bröt kontakten med sina äldsta barn. Jag vet till och med en som gjorde det två gånger, dvs dumpade två kullar med barn och skaffade en tredje familj.... Så tyvärr är det nog en väldigt seriös fråga.

Fast jag hoppas ju att det är mindre vanligt nu för tiden när fler pappor ser till att skaffa sig bra kontakt med sina barn redan från början, då måste det ju vara svårare att lämna dem sen.

• DahlgrenSanden

Barnet!!!! Att du frågar gör mig rädd!!!

Svar på tråden Den nya eller barnet