Den nya eller barnet
Du som man har träffat en ny som du älskar hysteriskt. problemet är att hon inte vill ha dina barn boende hos er utan vill att du bryter kontakten. Vad väljer du?
Du som man har träffat en ny som du älskar hysteriskt. problemet är att hon inte vill ha dina barn boende hos er utan vill att du bryter kontakten. Vad väljer du?
Alltid alltid barnet!!! Alla andra borde brinna i helvetet! Sorry för hårda ord men min far hamnade i den situationen och valde enligt mig fel. Vi har ingen kontakt idag och sorgen är enorm.
Kommer ALDRIG göra så mot mina barn. Att bli övergiven av sin förälder skadar en människa för evigt.
Var detta en allvarlig fråga? Borde inte den här ligga i sandlådan?
Självklart barnet!!
Alltså.. Känner man sin respektive så dåligt tror jag inte ens att man kan älska den människan.
Ok. Jag tog nog för givet att alla alltid väljer barnen. Konstigt vore ju annat liksom... Men jag tänker inte utanför boxen här, så klart.
Jag känner flera (nu vuxna) personer vars pappor valde en ny familj och bröt kontakten med sina äldsta barn. Jag vet till och med en som gjorde det två gånger, dvs dumpade två kullar med barn och skaffade en tredje familj.... Så tyvärr är det nog en väldigt seriös fråga.
Fast jag hoppas ju att det är mindre vanligt nu för tiden när fler pappor ser till att skaffa sig bra kontakt med sina barn redan från början, då måste det ju vara svårare att lämna dem sen.
Barnet!!!! Att du frågar gör mig rädd!!!