• lokisse

Den nya eller barnet

Du som man har träffat en ny som du älskar hysteriskt. problemet är att hon inte vill ha dina barn boende hos er utan vill att du bryter kontakten. Vad väljer du?

Nej det tror jag inte!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Den nya eller barnet
  • lokisse
    DahlgrenSanden skrev 2010-12-22 17:47:42 följande:
    Barnet!!!! Att du frågar gör mig rädd!!!
    jag perssonligen hade nog valt bort en persson som valde mig framför dom egna barnen. jag skulle inte tro att han var riktigt frisk.
    Nej det tror jag inte!
  • Shorona

Ingen kan få mig att välja bort mina barn!

♥Niclas 061103 ♥Linus 091110
  • så mycket bättre

Barnen naturligtvis. Har svårt att tro att jag skulle kunna leva med en människa som ens tänkte tanken att man skulle välja bort sina barn.

Men som du säger TS, jag vet också några stycken där pappan helt valt bort sina barn och låtsas att de inte finns, när de fått en ny fru och så småningom nya barn. Helt fruktansvärt, det kan jag aldrig aldrig förstå.

• VirrigaVerna

Frågade maken och hans svar kom direkt och utan tvekan- barnen!

Många människor behöver man inte parodiera. Det räcker med att citera dem.
  • jkridlsps
    lokisse skrev 2010-12-22 16:27:30 följande:
    Du som man har träffat en ny som du älskar hysteriskt. problemet är att hon inte vill ha dina barn boende hos er utan vill att du bryter kontakten. Vad väljer du?
    ööööh?

ja om han är något av en normalfuntad människa.
    Så säger han "tror du att du är värd något eller, bye biiaaatch".

Kanske inte riktigt så ;D
    Men du fattar..

Finns inga riktiga män, ordentliga pappor som skulle välja en kvinna framför ett barn.
    Och älskar hon honom så är hennes krav onödigt och hon borde veta sin plats. NR 2 dvs.
  • IsDimma

Alltså. Jag har visserligen inga egna barn.
    Men träffade jag en man som avsa sig kontakten med sitt/sina barn för min skull så skulle jag helt tappa förtroendet för honom En förälder har en förbannad skyldighet att alltid se till sitt barns bästa!

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • lokisse
    VirrigaVerna skrev 2010-12-22 19:59:41 följande:
    Frågade maken och hans svar kom direkt och utan tvekan- barnen!
    min man tittade bara pa mig och sa att det är en förutsätnig att hon älskar hans barn annars är hon inget för honnom
    Nej det tror jag inte!
Svar på tråden Den nya eller barnet