Stora kukar
Hej kvinnor!
Ni som har haft erfarenhet av stora kukar (20cm+)
Vad finns det för fördelar och nackdelar med en stor penis jämfört med medel 15-16 cm och liten 8-10 cm? Berätta om era åsikter!
Hej kvinnor!
Ni som har haft erfarenhet av stora kukar (20cm+)
Vad finns det för fördelar och nackdelar med en stor penis jämfört med medel 15-16 cm och liten 8-10 cm? Berätta om era åsikter!
För långa penisar är så jävla otympliga och försämrar verkligen. Men annars spelar inte längden så stor roll, bara dom inte är för smala.
Stor är helt enkelt så jävla mkt skönare. Hatar när de är små, det känns ju knappt.
15-16 cm tycker jag hör till den lägre skalan...kanske har jag haft tur?
Nackdelen med mindre än 17 cm är att jag inte tänder på den kuken
En liten kuk går bort, ja om jag inte är jättekär då, en liten kuk känns inte.
En för stor kuk gör ont och är svår att hantera både i musen och i munnen och annorstädes.
En alldeles perfekt kuk är en medelkuk eller strax ovan medel, ja helst lite ovan medel och lagom grov så att den fyller upp ordentligt.
15-16 är väl normallängden, där hänger det mest på teknik och grovhet för att avgöra om det är bra eller ej. 17-18 är perfekt, även om en grov med den längden är aningens för stor.
Ett ex till mig hade 20+ och det var total botten. Fy farao! Spontansex fick ju vara - så fort man glömde av att 'hålla koll' och bara körde på i ren lust så stötte han emot så att lusten gick ner på 0 direkt.
Dessutom spelade det ingen roll hur sugen man var för det gick inte att producera nog med vätska, så det blev torrt.
Enda ställningen som funkade nåt så när var ståendes bakifrån, och då stod jag mest och höll höften framåt för att han inte skulle komma in så långt.
Näe...20+ går fetbort för mig!
Storleken har faktiskt betydelse ;)
En vanlig medelkuk är det bästa. Stora kukar gör bara ont och det går inte att lika roligt sex som med en mer "normal" storlek. Det viktigaste tycker jag är att den inte är för smal.
har haft 2 killar med stora kukar, båda över 20 cm, den ena dessutom mkt grov. visst var det tufft ibland när vi skulle börja, men väl inne, underbart!!!! saknar det något otroligt ibland. dessutom var båda uthålliga.
min nuvarande är inte särskilt uthållig och dessutom nog inte mer än max 15 och inte så grov fördelen med det är att det går att ha sex fast man kanske inte är sådär supersugen utan problem
Störst går först :=)