Stora kukar
Hej kvinnor!
Ni som har haft erfarenhet av stora kukar (20cm+)
Vad finns det för fördelar och nackdelar med en stor penis jämfört med medel 15-16 cm och liten 8-10 cm? Berätta om era åsikter!
Hej kvinnor!
Ni som har haft erfarenhet av stora kukar (20cm+)
Vad finns det för fördelar och nackdelar med en stor penis jämfört med medel 15-16 cm och liten 8-10 cm? Berätta om era åsikter!
Då blir sexet roligare - och bättre!
Jag hade sex med en förut som hade typ lika stor som min tumme, och det var ju inte så kul också tog det ca 1,5 minut för honom.. Fast den passade precis in ju, och det var ju skönt att han kunde köra hela vägen in och sådär, haha. Och det var ändå mysigt, för han var så söt. Men nu har jag kk som har typ 20 cm, och det är alltid svårt att få in den i början men sen blir jag våt när den väl är inne, och då är det så sjukt skönt. Det är nånting speciellt med känslan av att ha nåt stort i sig typ 
Har bara legat med två män, med nästan exakt lika stora kukar, ca 17 cm. Sexet med den ena är otroligt mycket bättre. Kontenta: teknik är jätteviktigt! Han som är bättre har mer erfarenhet och är även mer uthållig. Tänkte bara lägga in en påminnelse om att inte enbart reda centimeter räknas. Kan tänka mig att en riktigt liten inte är nåt vidare dock, man vill ju bli ordentligt uttöjd liksom...
Jag har varit med mini kukar och det är så att dem kan kompensera det med annat har även varit med jätte kukar blä säger jag. Jag är så trång och har en liten mutta så jag klarar inte för stort jag gillar min nuvarande den är över medel och perfekt tjocklek älskar den
Det finns inga som helst fördelar med en så lång penis, åtminstone inte för mig. Det gör bara att jag inte kan ha sex i alla ställningar och vi måste ta det jätteförsiktigt för annars får jag ont. Det går liksom inte att njuta då.
Däremot är det ju en fördel om den inte är för smal...
Inte för mig, dock blir det ju mycket o ta i när man deep throatar:)
Inte för mig, dock blir det ju mycket o ta i när man deep throatar:)
Fast det där med att deep throata är svårt!
"Vad finns det för fördelar och nackdelar med en stor penis jämfört med medel 15-16 cm och liten 8-10 cm? Berätta om era åsikter!"
Fördelar med en stor:
Den är jävligt fin och upphetsande att titta på
Det är eggande att känna en liten slakis växa sig större och större och få tanken "wow" inom sig.
Tankarna blir genast lite mer kinky när man ser den stora styva
Det är riktigt jävla upphetsande att ha en stor hård kuk i munnen
Det känns mycket mer
Nackdelar:
Jättestora blir mindre ofta stenhårda
Den kan vara obehagligt att ha sex med en stor doning om man bara är lite halvkåt
Det kan göra ont om den stöts in för hårt.
Analsex känns inte alls lockande
Ägaren av den stora doningen brukar tro att det räcker med att ha stor. Teknik och annat glöms helt bort, tyvärr.
En mellankuk skulle jag vilja tycka är att föredra, men jag skulle nog ljuga om jag sa att stora kommer på andraplats eftersom det är så sexigt med en stor. Jag har däremot inget alls emot en mellankuk. Det gör inte ont, oralsex går lättare, och den blir ordentligt hård.
Det är inget fel på en liten kuk heller, men visuellt ger det mig inte så mycket och det krävs tyvärr att ägaren vet hur tekniken ska fungera.
Som många sagt är det grovheten som gör det stora hela och inte längden. Men en blandning av grovhet och längd är att föredra
.
Baha, vilken detaljerad redovisning.
Sorry
Efter 2 barn är det bara att inse att storleken har ännu större betydelse.
Att känna sig ordentligt uppfylld är ju helt underbart. De som har så små så det inte känns är ju katastrof, då kan jag lika gärna vara utan sex.
Otroligt upphetsande att se hur en liten växer sig sååå stor, mums, helt underbart.. Jag är sååå glad att min sambo har en 20 cm, helt perfekt kuk!
Alla är ju olika, antar jag. Men för min egen del ser jag ingen nackdel alls med en stor kuk. De är cör det första mycket mer upphetsande. Och det känns underbart när de stöter djupt. Tjockleken är dock viktigast. Att bli ordentligt uppfylld är det bästa jag vet när det gäller sex. Precis som många nämnt innan kan det göra ont om killen är för stor och välhängda killar är inte alltid bra i sängen. Men även om den är superstor så är min erfarenhet att man vänjer sig.
Min nuvarande kk och mitt ex hade båda jättekukar och jag skulle faktiskt inte kunna tänka mig en relation med en kille med mindre kuk. Inte längre. Det är inte för att jag är uttänjd eller så utan det är helt enkelt skönare och jag tänder inte på små kukar. Mina väninnor verkar tycka ungefär likadant, även om vi har lite olika erfarenheter.