Inlägg från: Swek |Visa alla inlägg
  • Swek

Jag var otrogen, blev gravid, men vill inte berätta för min man!

Personligen så hoppas jag av hela mitt hjärta att din man får reda på att du väntar barn med en annan. Tycker du att det är rättvist att din man ska ta hand om ett barn som kommit till världen för att du var otrogen mot honom? 

Karma is a bitch, stackars barn. 

• Swek

Personligen så hoppas jag av hela mitt hjärta att din man får reda på att du väntar barn med en annan. Tycker du att det är rättvist att din man ska ta hand om ett barn som kommit till världen för att du var otrogen mot honom? 

Karma is a bitch, stackars barn. 

• Swek
    emseli skrev 2010-12-26 00:10:30 följande:

Men hallå din man kommer inte märka något,jag lovar.Gör han det så får du dribbla bort det bara..tala om hur lik han är din farfars far eller nåt.Det löser sig.
    Jag vet inte hur du skall göra om han vill ta faderskapstest..hmmm då får du väl flippa ur eller något och tala om hur ledsen du blir när han inte litar på dig att du har ju inte bärt runt på "hans" barn i 9 månader för att han sen skall i frågasätta dig.Nä håll masken för i heeelvete.

OCH DU LYCKA TILL!

Du och TS är ju levande exempel på att kvinnor inte har en uns av moral i kroppen. Inte nog med att du tycker att hon ska dölja det hela. Du tycker alltså på riktigt att om hennes man fattar misstankar ska hon vända det mot honom och ge honom dåligt samvete för att han inte "litar på henne när hon burit på hans barn i 9 månader"?. 

Nackskott på sådana som dig och TS
Svar på tråden Jag var otrogen, blev gravid, men vill inte berätta för min man!