• Wahlma

BF september 2011

Hänger gärna ed här,plussade mot alla odds i veckan, vet inte vilken vecka jag är i, för jag avbröt en ivf behandling och har blivit gravid efter det, vilket känns helskumt, vi skulle ju få hjälp med bebisverkstan..... men tror ca 10 september...

• Wahlma

Wanted, en till  med samma ivftur, visst är det jäkligt märkligt?

• Wahlma

Så skönt, har en spontan graviditet innan, gjort 2 ivfer och en lyckats, och skulle starta en igen men blev så sjuk av gallan så jag fick avsluta medecineringen o skulle starta nu igen...men hoppas på att jag inte behöver det heller, utan att detta funkar  o går vägen...

• Wahlma
    wanted skrev 2010-12-28 23:26:24 följande:
    Ja nog är det märkligt, framför allt när man helt har gett upp hoppet och till och med slutat försöka intensivt då man vet att man kommer få hjälp via IVF, men nu har det hänt och fasiken vad jag ska njuta av detta!

Man vill ju berätta för hela världen, men det är väl lika bra att hålla tyst i sju veckor till ;)
    Man vill ju det!!!   Jag tror vi lyckades för att vijust släppt allt hopp nu om att fixa det på  egen hand...
  • Wahlma

Vi ska oxå har gästerna hos oss, så borde kunna smussla med vintill nyår...men min svägerska kommer säkert ana något... hon missar aldrig något.

• Wahlma

Svalan! Härligt!! Hoppas du inte börjar med dom mer. STARKT gjort.

• Wahlma

Jisses vad jag är trött.. skulle vilja sova nu för kvällen men har alltför pigg ettåring än....Mår så illa av köttfärs märker jag. det gjorde jag sist med...:-/

Hoppas på att få samma bm igen. vet att hon jobbar kvar. Ska ringa henne när jag varit hos doktorn igen, ska dit den 11 januari o göra ett ul till.

• Wahlma
    SannaMac skrev 2010-12-29 19:33:36 följande:

Hej hej! Och hmmm, nu är frågan - vågar jag hoppa in? Plussade igår, och idag också för den delen BF 6 september enligt FL:s uträkningar, men samtidigt som det förstås känns helt fantastiskt och overkligt och härligt så är jag sååå rädd att lilla fröet ska trilla ur... antar att de flesta här inne tänker detsamma!¨

Säkert, men man ska kanske försöka njuta... fast svårt fullt ut på en gång....
  • Wahlma

En liten fråga till er som är i vecka 6, ad har ni för bf? Eftersom jag inte har koll alls på vilken vecka jag är i men TROR jag är i vecka 6, (kan lika gärna vara vecka 9) så vet jag inte riktigt bf än....

• Wahlma
    Ellebellebi2010 skrev 2011-01-03 13:05:12 följande:
    Wahlma: vecka 6 blir i början av sept, vecka 9 i mitten av aug :)
    Tack!! att inte ha koll gör en galen.. Vecka 9 vore skojigast men gissar på vecka 6...
  • Wahlma

Jag  gjorde digitalt, fick 2-3 och är då i vecka 4-5, borde vara vecka 6 nu... jag är dock låghormonare....

• Wahlma

Det gör den, om man får upp på deras lilla skärm tex 2-3 så är man gravid i vecka 4-5.

• Wahlma

Wanted, så skoj att ni slapp den biten!! Har ni gjort ivf innan eller bara bokat denna? Vi var inne på vårt tredje försök...

• Wahlma

Fick tid för inskrivning idag, 24 jan, ska bli skoj. Sen är det vul den 11 januari så jag hoppas på att veta då när jag ev har bf.

Wanted, samma odds hade vi, en på miljonen typ sa vår doktor...:-9 men det e ju bara en om ska dit så.....

• Wahlma

Har inte hunnit läsa i kapp allt, jag har jobbat denna vecka så min ork med datorn har varit noll... Men kollade o jisses vad många det e på listan. Hoppas på att ha något datum den 11 januari så jag kan lägga dit mig.

• Wahlma

Ser ni skriver om ålder.... jagblir 35 i november. Mina två tjejer är födda 15 november, den ena 1999 o den andra 2009... deras pappa blir 36 i augusti, så hoppas på att bebben kommer den dagen.

• Wahlma

jag blödde med i förrgår, väldigt lite o har bara varit lite granna sen dess, när man kissat typ... så trisst... hoppas ännu på bra besked den 11 på vul

• Wahlma

Nu är jag tllbaka, var inne i början av tråden men hoppade ur, kände mig inte redo på beskedet att bli gravid, ÄVEN om vi är gladaså kom det som en chock plus att jag mått så gräsligt illa o kräkts hela tiden ungefär..... bf 1 september.

Svar på tråden BF september 2011