Cornellia skrev 2010-12-29 21:45:50 följande:
Idag har vi iaf varit till BM. Trevligt besök, tror att vi kommer trivas med henne. Som jag sa tidigare så vet jag fortfarande inte om det var inskrivning eller om det var ett hälsosamtal, vi pratade ju om min hälsa, men vad jag förstod så skapades det oxå en journal och så.
Men det känns bra iaf, jag skulle få en remiss till dietist, och sen så skulle jga till BM i slutet av januari nästa gång.
Dessutom har jag berättat för mamma. Jag tror att hon skulle få slag av glädje, hon har "tjatat" dom senaste åren

. Hur funderar ni kring att berätta för folk?
Skönt att få gå och prata med nån som verkligen kan och få ställa massa frågor. Jag har mitt första besök nästa tisdag. Ska bli kul.
Jag har bara berättat för 2 kompisar och för pojkvännen förstås. Vet inte hur jag ska göra med de andra. Vill ju berätta för alla men det känns lite väl tidigt. Åker till Thailand om 2 veckor och funderar på att berätta när jag kommer hem därifrån. Om jag berättar för min mamma innan så kommer hon bara att vara orolig när jag är där. Hon är nog den som kommer att bli gladast. Hennes första barnbarn. Som hon har tjatat.