BF september 2011
Hej alla!
Jag plussade också idag , 1:a barnet, har dock fått ett mf för ca 3 år sedan. Bf är, självuträknat, 4 september 2011.. ♥
Hej alla!
Jag plussade också idag , 1:a barnet, har dock fått ett mf för ca 3 år sedan. Bf är, självuträknat, 4 september 2011.. ♥
Mina symtom: lite ömma bröst - de är större med o lite ådriga, lite illamående, halsbränna o lättare trött vid ansträngning.. Och detta redan NU! Men det är det värt!
Jag är glad o lycklig, men jag tror att min man exploderar av lycka snart!
Cicci89: Hoppas att det är som det ska
Min mage var dålig sedan innan, lite IBSig om man säger så. Blev värre under julen, men nu äter jag bara skonkost plus Omeprazol o dricker Proviva. Minskat kaffe också! Men sen om man ska äta Niferex så lär vi ju märka desto mer....
Gott Nytt År alla! Min svägerska är gravid, så jag behöver inte hålla på med vad jag får o inte får äta
Sen dricker jag inte i vanliga fall heller, så ingen lär fråga..
Vi ska vänta lite med att berätta.
Jag har fortfarande små bruna flytningar, någon mer? Eller någon som haft innan och kan säga när de "bör" försvinna??
Huvudvärken har också börjat komma..
Min graviditet var på första försöket kan man väl säga, trodde vi var säkra så hoppade över kondomen 2 ggr..
Jag har läst i flera barnmorske-trådar att bruna flytningar är ok :) Känns lite bättre nu!!