BF september 2011
En dum fråga. kan man va skengravid men ändå visa plus på stickan?
En dum fråga. kan man va skengravid men ändå visa plus på stickan?
Jag är i vecka 6 nu :) när ska ni till bm? Har ni ringt dit än förresten?
Jag har inte ringt än, men ska nog ta och göra det i veckan nu tror jag.. När är det man kollar så hjärtat slår o att det verkligen är ett foster där inne? Man är ju lite orolig
För jag tänkte, i vecka sex har väl inte hjärtat kommit igång än? Men de kanske kan se ifall det är nåt eller inte ändå?
Ja är oxå nybörjare o väldigt nervös. Man oroar sig hela tiden o ja vet inte vad. Det bästa är väl att bara slappna av o inte tänka så mycket. Ta det som det kommer. Men det är ju lättare sagt än gjort
Är inte ni hungriga hela tiden? Trots att man ätit
Jag är törstig hela tiden, men det går ändå inte över när jag dricker? Och så har jag "mensvärk". Nån skrev att det kan va att livmodern växer eller nåt va?
Men det jobbiga är ju att jag fortfarande är törstig även om jag har druckit
Jag förstår inte hur ni som inte har några symptom VILL ha symptom! Det är inget kul alls att gå och vara trött hela tiden. Orkade inte ens gå till jobbet häromdagen.
Hur länge kan ett foster ligga där inne innan det kommer ut vid missfall? För där jag bor tror jag inte man gör vul eller ul förrän senare, är i vecka 11 nu. Inte så kul att gå omkring o inte veta ifall det lever där inne eller ej. Jag har inte haft några blödningar eller så.