She is Me skrev 2011-01-01 15:56:48 följande:
Jag känner som du flisan79 har aldrig fått missfall et liknande blev gravid på stört alla tre gångerna, så ja man tänker att det är nog min tur nu... Jag brukar inte ha några symtom men nu är jag illamående som tusan redan... Kanske tvillingar Oo !?
Har också tänkt tvillingtanken, eftersom illamående och molningar kom så jäkla tidigt... men det är nog bara en önskedröm
Men kära nån, nog nöjer jag mig med EN bebis. Jag blir bara överlycklig om det kommer ut nån bebis alls, och om den dessutom skulle visa sig vara frisk... oj vad fantastiskt!!! Min ena bror är gravt förståndshandikappad, min ena kusin har hjärt- och lungfel och blir sondmatad genom magen, min andra kusin föddes i vecka 29 (men klarade sig bra)... känns liksom som att nånting borde gå snett. Men tja, är säkert bara bra att ha de erfarenheterna runt sig - då blir nog inte chocken lika stor om den bebis som tittar ut har någon liten skavank, för jag vet ju att min bror och kusiner är fantastiska personer ändå.
...och tänker också att: det är ju barn ur MIN generation som har råkat ut för allt det där, dvs. min mamma och hennes syskons barn. Jag kanske tillhör en generation som föder friska små barn

Men likväl, visst oroar man sig...